Sample Page

קבוצה ביום 25/26 – גולדן סטייט ווריורס

עונת 24-25 הסתיימה עם ניצחון של הקבוצה הצעירה מאוקלהומה סיטי, בניצוחו של ה-MVP שיי גילג'וס-אלכסנדר. אלופה שביעית בשבע עונות כשהאלופה היוצאת לא עוברת חצי גמר איזורי. הת'אנדר בנויים בשביל ליצור שושלת. האם הם הולכים להשתלט על הליגה?

הקבוצה היום: גולדן סטייט ווריורס

נשארו: סטף קרי, ג'ימי באטלר, דריימונד גרין, באדי הילד, מוזס מודי, ברנדין פודזימסקי, טרייס ג'קסון-דייויס, גאי סנטוס, קווינטן פוסט, גארי פייטון II, פט ספנסר (חוזה דו כיווני), ג'ונתן קאמינגה

עזבו: קבון לוני (חופשי, חתם בניו אורלינס), קווין נוקס (ללא קבוצה), ברקסטון קי (ללא קבוצה)

הגיעו: אל הורפורד (חופשי), סת' קרי (חופשי), וויל ריצ'ארדס, אלכס טוהי (דראפט).

מתנדנדיםסת' קרי כנראה יהיה בסגל אבל צריכים לשחרר מישהו בשביל להשאיר אותו.

חמישייה: סטף, פודזימסקי, באטלר, גרין, הורפורד

ספסל: הילד, מודי, ג'קסון-דייויס, סנטוס, גארי פייטון, פוסט, ריצ'ארדס, סת' קרי, פט ספנסר, קאמינגה

המהלכים הגדולים של עונת 2024/25:

אז מה היה לנו שם?

הווריורס פתחו את העונה עם כדורסל מהיר והמון שלשות. זה הביא אותם למאזן 12-3 וההתלהבות הייתה גדולה. אבל אין ממש מה להתלהב בנובמבר. ההפסדים התחילו להערם והווריורס נפלו לאיזור ה-50% ולמקומות שמובילים לפלייאין. בשישה בפברואר הם היו משחק אחד מתחת ל-50% ואז הגיע ג'ימי באטלר. הווריורס מחפשים כבר שנים כוכב גדול להביא ליד סטף וגרין. באטלר לא היה אידיאלי, אבל הכי טוב שיכלו להביא ובמחיר מצויין – הם אפילו לא היו צריכים לוותר על קאמינגה. מצד אחד זה השאיר להם נכס לעוד טריידים, מצד שני זה שחקן שיושב על המשבצת של קאמינגה והופך אותו למיותר.

ביחד עם באטלר הווריורס רצו למאזן 24-8 בחצי השני של העונה. הם הגיעו למשחק האחרון של העונה נגד הקליפרס, כששתי הקבוצות צריכות ניצחון בשביל לא ליפול למקום השביעי ולפלייאין. משחק פלייאוף לכל דבר ועניין שהגיע להארכה, והפעם קוואי ניצח. למזלם של הווריורס בפלייאין הם קיבלו את ממפיס האנמית וניצחו כדי לקבל את יוסטון חסרת הניסיון בסיבוב הראשון.

הם גנבו את הביתיות כבר במשחק הראשון ועלו ל3-1 בסדרה קשוחה. יוסטון הוכיחה קשיחות כשניצחה במשחק השישי והקבוצות חזרו למשחק מכריע ביוסטון. כאן הניסיון של הווריורס בא לידי ביטוי וקרי את באדי קלעו 13 שלשות כדי לשלוח את יוסטון הביתה.

בסיבוב השני הם פגשו את אנתוני אדוארדס ומינסוטה. גם כאן הווריורס גנבו את הביתיות כבר במשחק הראשון. מצד שני סטף נפצע וסיים את הסדרה, ובלעדיו לווריורס לא היה מה למכור. הם הפסידו 4 פעמים ברציפות וסיימו את העונה.

חשוב להזכיר את העונה של קאמינגה שמתקשרת גם לקיץ. קאמינגה היה פצוע כשבאטלר הגיע, וראה איך קר נותן לבאטלר לעשות את כל מה שהוא אוסר על קאמינגה. כשהוא חזר מהפציעה מערכת היחסים בינו ובין קר התדרדרה ובמשחקים המכריעים של העונה קר פשוט ייבש את קאמינגה על הספסל. גם בסדרה מול יוסטון קאמינגה בקושי שיחק למעט משחק אחד שבאטלר היה בחוץ. הוא חזר לפרקט אחרי הפציעה של סטף והוביל את הווריורס בנקודות, אבל זה לא השפיע על תוצאת המשחקים.

קיץ חם

@sagirefael.nba.il

הקיץ של גולדן סטייט ווריורס #nba #כדורסל #סטףקרי #דניאבדיה

♬ NBA on ESPN Theme Song – Instrumental King

שום דבר לא קרה בווריורס, עד יום לפני תחילת מחנה האימונים – הסיבה: העקשנות של קאמינגה. אחרי שבקיץ שעבר הוא סירב ל-170 מיליון דולר ל-5 עונות, הקיץ המחיר ירד משמעותית. מתחילת הקיץ הייתה לו הצעה של 44 מיליון דולר ל-2 עונות עם אופציית קבוצה על העונה השניה. הקבוצה התעקשה על האופציה כדי שהחוזה יהיה סחיר ולקאמינגה לא יהיה וטו על טריידים. קאמינגה חיכה עד הרגע האחרון וקיבל שיפור קל בתנאים כשהמחיר עלה ל-48 מיליון. היו שיחות S&T שלא הבשילו כי הווריורס לא היו מוכנים להתפשר על התמורה. בזמן המו"מ הקבוצה לא יכלה לעשות כלום כיוון שלא ממש ידעה מה יהיה מצב הגג.

מעל הכל ישבה גם מערכת היחסים של קאמינגה עם קר וצוות האימון שבהמעטה לא הייתה מוצלחת. שני הצדדים לא ממש מרוצים אחד מהתפקוד של השני. מצד שני הבעלים וההנהלה רואים בקאמינגה את העתיד של הווריורס ולכן לא היו מוכנים לתת לו ללכת בלי תמורה.

גולדן סטייט שמרה את אל הורפורד ודיאנתוני מלטון על אש קטנה והשניים היו מוכנים לחכות. גם הם חתמו סמוך למחנה האימונים, כמו גם סת' קרי. מלקולם ברוגדון גם היה אמור לחכות אבל הוא התייאש וחתם בניקס.

ואם הביאו לסטף את סת' למה לא לקדם את הבן של סטיב? ניק קר קודם לעמדת עוזר מאמן. בניגוד ללברון וברוני, הם ממש לא צמד האב-בן הראשון לעמוד על הקווים של קבוצת NBA.

ועכשיו מה, מה עכשיו?

39, 37, 36, 35, 33. אלה לא המספרים הזוכים בלוטו, זה הגיל של חמשת השחקנים הבכירים בקבוצה (החלפתי את פודזימסקי בבאדי הילד). איך בדיוק החמישה האלו אמורים לעבור את עונת ה-NBA העמוסה ולצלוח 82 משחקים עד הפלייאוף? יותר מזה – הפלייאוף בשנים האחרונות נהיה יותר ויותר אינטנסיבי. קרי נפצע במשחק השמיני וראינו צעירים וחזקים ממנו נושרים. על הנייר גולדן סטייט מעמידה חמישיה חזקה, הבעיה היא שבהתחשב בגילאים, הבריאות תהיה פקטור מרכזי.

ויש את קאמינגה. אחרי הקיץ, ולאור סיום העונה שעברה, ברור שכמעט כל הצדדים רוצים להיפרד. קאמינגה רוצה להיפרד מקר (בעיקר), קר רוצה להיפרד מקאמינגה. ג'ו לייקוב, הבעלים, עדיין מאמין בקאמינגה, אבל קשה לראות פה משהו שיחזיק מעמד. בסבירות גבוהה שני הצדדים יפרדו בינואר, ברגע שהווריורס יוכלו לסחור בקאמינגה. בשביל שזה קרה, ובשביל שהווריורס יקבלו תמורה נאותה, קר חייב לתת לו לשחק. למרות ההרס שהשחקן מעולל לעצמו, עדיין יש לו ערך בליגה. אתלט נהדר שתוקף את הטבעת. יש קבוצות שיהיו מוכנות לתת תמורתו נכס או שניים. אם קר ייבש אותו על הספסל, הערך שלו ירד. מצד שני, קאמינגה טוב לא עוזר לווריורס לנצח. להיפך. זו הסיבה שקר לא נותן לו לשחק. קר יצטרך לג'גל בין הפסדים להעלאת הערך של קאמינגה עד אמצע העונה. המשך העונה יהיה תלוי בתמורה שהווריורס יקבלו.

ההגעה של הורפורד פותחת לווריורס המון אפשרויות. הורפורד כבר מזמן לא השחקן שהיה בעבר ומבלה את רוב זמנו בהתקפה על קו השלוש. שם בדיוק הווריורס צריכים אותו כדי שירווח את המשחק. לווריורס לא היה אף פעם שחקן פנים עם הטווח (וסליחה שאני לא ממש סופר את קווינטן פוסט), ובהתחשב בזה שבאטלר לא קלע ברמה גבוהה, הנוכחות של הורפורד בחמישיה תחזיר את הריווח שהלך לאיבוד.

ההנחה היא שפודזימסקי ימשיך לפתוח בחמישיה על מנת לעזור לסטף לנהל את המשחק ולשמור. כמו כן, הילד יעלה כשסטף ינוח כדי שלווריורס תמיד יהיה קלע אחד מצויין על המגרש. בחמישיות שהשניים ישחקו ביחד, יהיה קשה מאוד להתמודד עם השלשות של הווריורס. סת' קרי יהיה תוספת נחמדה, אבל ספק אם תהיה לו השפעה גדולה.

מלטון ייתן לווריורס גארד שומר, בהנחה שיצליח לחזור לכושר שהיה בו לפני שנפצע בשנה שעברה. מוזס מודי יחלק איתו את הדקות. סטיב קר יצטרך לנהל את הדקות של כולם בקפידה ולשים לב לתת לזקנים מספיק מנוחה, בתנאי שהצעירים לא מאבדים את המשחק. אני משער שקאמינגה יקבל את ההזדמנות להוכיח את היכולות ההתקפיות שלו בעיקר עם החמישיה השניה.

תחזית

גולדן סטייט זקנה, אבל יש שם שחקנים שמצליחים לשמור על עצמם עם הגיל. 45-50 ניצחונות בעונה הרגילה, ואולי זה אפילו יספיק לעבור סיבוב בפלייאוף. הווריורס עדיין חזקים על חלק גדול מהליגה, אבל אין להם ממש מה למכור מול הרגליים הצעירות של OKC. אם נראה שחזור מול יוסטון, הרוקטס עם דוראנט זו קבוצה אחרת.

תגיות: , , , , ,
קרא עוד

עדכונים 8.10.25

עדכונים ו-13 יום שהם שבוע ו-6 ימים לתחילת העונה!
 
 
קווין דוראנט חושב שזה יהיה מגניב אם ווסטברוק יצטרף ליוסטון
 
על פי דיווח באתלטיק, דלטון קנקט נתפש כרגע ברחבי הליגה כנכס שלילי, ובמידה והלייקרס יהיו מעוניינים להעביר אותו בטרייד הם יצטרכו להוסיף לו משהו.
 
על פי כריס מאניקס הת'אנדר לא מעוניינים בטרייד על יאניס אדטוקומבו
 
הטופ 5 בכל הזמנים של אייברסון: ג'ורדן, קובי, לברון, סטף ושאק.
 
עוד על פי כריס מאניקס: יוטה "מאוד פתוחים" לרעיון של טרייד על מרקאנן
 
סי ג'יי מקולום על הוויזארדס: "הארגון מהכי מאורגנים שהייתי חלק ממנו"
 
ווג' יתחיל בקרוב תכנית אירוח שבועית ביוטיוב, במטרה לגייס כסף לתכנית הכדורסל שהוא מנהל. אין לו כוונה לחזור לדיווח חדשותי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הפודקאסט מהיום – פריוויו הבית הצפון מערבי עם ציפי שמילוביץ'
 
 
פריסיזן
 
02:30 מיאמי נגד סן אנטוניו
 
03:00 יוסטון נגד יוטה
 
03:00 ממפיס נגד בוסטון
 
05:00 גולדן סטייט נגד פורטלנד
 
05:00 סקרמנטו נגד טורונטו
 
 
 
לפוסט זה מצורף: המשך הדירוג של ספורטס אילוסטרייטד 50-11
 
 
קרא עוד

קבוצה ביום 25-26: מילווקי באקס

עונת 24-25 הסתיימה עם ניצחון של הקבוצה הצעירה מאוקלהומה סיטי, בניצוחו של ה-MVP שיי גילג'וס-אלכסנדר. אלופה שביעית בשבע עונות כשהאלופה היוצאת לא עוברת חצי גמר איזורי. הת'אנדר בנויים בשביל ליצור שושלת. האם הם הולכים להשתלט על הליגה?

הקבוצה היום: מילווקי באקס 

נשארו: יאניס אדטוקומבו, בובי פורטיס (חתם 43.56 ל-3 שנים הארכת חוזה), קייל קוזמה, ג'ריחו סימס (חתם 5.26 לשנתיים ) גארי טרנט (7.58 לשנתיים), קווין פורטר (חתם 10.52 לשנתיים), טוריאן פרינס (7.12 לשנתיים הארכה), ריאן רולינס (12 ל-3 שנים), ג'מארי בויה (דו כיווני), איי ג'יי גרין, טיילר סמית', כריס ליווינגסטון (חתם מחדש 2.3 לשנה), פיט נאנס (דו כיווני), אנדרה ג'קסון

עזבופאט קונאטון (טרייד לשארלוט), דמיאן לילארד (בייאאוט חתם בפורטלנד), ברוק לופז (חופשי חתם בקליפרס) וסיליה מיצ'יץ' (חור כלשהו במזרח התיכון)

הגיעותנאסיס אדטוקומבו, קול אנת'וני, גארי האריס, מיילס טרנר.

מתנדנדים:-

חמישייה: יאניס אדטוקומבו, מיילס טרנר, קייל קוזמה, גארי טרנט, קול אנת'וני\קווין פורטר

ספסל: קווין פורטר\קול אנת'וני, בובי פורטיס, ג'ריחו סימס, טוריאן פרינס, ריאן רולינס, איי ג'יי גרין,  טיילר סמית', כריס ליווינגסטון, אנדרה ג'קסון, תנאסיס אדטוקומבו, גארי האריס. ג'מארי בויה (דו כיווני) פיט נאנס (דו כיווני)

המהלכים הגדולים של עונת 2024/25:

אז מה היה לנו שם?  

מאז הזכייה באליפות ב-2021 מילווקי התקשתה להראות יכולת של קונטנדרית. בעונה שעברה' שהייתה תחילתה של העונה השנייה של לילארד בקבוצה, היו ציפיות שהגארד יתאקלם וישתלב טוב יותר. לאחר פתיחה איטית הקבוצה הצליחה לזכות בגביע תחילת העונה, מה שהקנה לדמיאן לילארד תואר ראשון בקריירה ונתן תקווה לאוהדים, שיש למה לצפות. שהנה, התיאום הגיע ועוד רגע הם חוזרים לשלוט במזרח ולהיות קונטנדרים. זה כמובן לא קרה, הבאקס שייטו להם במזרח כשמסתמן שהן הקבוצה החזקה מבין הבינוניות: ניצחו קבוצות חלשות ובינוניות, לא באמת איימו על הקבוצות החזקות.בדדליין נפטרו סוף סוף מקריס מידלטון שהיה עסוק ב-3 השנים האחרונות בעיקר בלהיות פצוע ואוטוטו להחלים. מידלטון נשלח לוושינגטון ובתמורה הגיע קייל קוזמה, שהצליח לתת תפוקה יותר נמוכה ממה שמידלטון סיפק כשלא היה פצוע ובקושי זז על המגרש. זה הסתיים במקום חמישי במזרח סוף העונה, כשהם מודחים בסיבוב הראשון בשנה השלישית ברציפות ולקינוח – דמיאן לילארד קרע את האכילס במהלך סדרת הפלייאוף. יאניס "אין כזה דבר כישלונות" לא נראה מרוצה.

קיץ חם

@sagirefael.nba.il

הקיץ של מילווקי באקס האם הבאקס יצליחו לשמור על יאניס? #NBA #פוריו #כדורסל #דניאבדיה #לברון #לוקה #סטףקרי #יאניס #באקס

♬ original sound – sagi refael – sagi refael

הקיץ היה מאוד חם, והתחיל  עם שמועות על האם יאניס רוצה טרייד או לא, בדיוק כשהוא נכנס להארכת החוזה שלו. ליאניס יש שנתיים בחוזה פלוס אופציית שחקן כך שהוא יכול לצאת ולעזוב בקיץ 28, ושנתיים לפני כבר זמן בו כוכבים מבקשים לעזוב. נערכו מספר פגישות בין ההנהלה לבינו ואז הוא החליט לצאת לטיול בדרום אמריקה עם משפחה וחברים, הצטרף לנבחרת יוון ביורובאסקט ושמר על עמימות. מתישהו היה ברור שאם אין תנועה בנידון והבאקס מתחילים להחתים כרגיל, כנראה שהחליט להישאר והדיונים בנושא התמסמסו לטובת דרמות אחרות. משככל הנראה הובן במילווקי שיאניס נשאר פנו לחזק את הסגל סביבו וצירפו את מיילס טרנר כשלצורך כך עשו בייאאוט וסטרצ' על לילארד שחזר בריצה ובשמחה מערבה לפורטלנד. כדי לכסות על החור שנוצר בעמדות הגארד החזירו את גארי טרנט, והחתימו את קול אנת'וני שנחתך מממפיס לאחר טרייד מאורלנדו. זה הציב אותם עם 3 גארדים – גארי טרנט, קול אנת'וני וקווין פורטר – שכל אחד מהם הוא שחקן טוב, כמחליף. ואלה הגארדים המובילים. ההבאה של טרנר נתנה לרגע הרגשה שזהו צעד ראשון מבין כמה שההנהלה מבצעת על מנת להחזיר את הקבוצה להיות קונטנדרית, ויחד עם החוסר במובילי כדור לא היה ספק לאדם הסביר שהבאקס בדרך לצעד נוסף מתבקש.

זה כמובן לא קרה, ומשום מה ההנהלה הסתפקה בצעדים אלו בלבד. למדיה דיי יאניס אדטוקומבו לא הגיע לאחר שנדבק בקורונה ביוון ונאלץ להישאר להחלים. בינתיים הבעלים ווס אדנס סיפר שהייתה לו שיחה נהדרת עם יאניס ביוני ובה הגריק פריק סיפר כמה הוא מחוייב למועדון ומרוצה מהחיים במילווקי. יאניס עצמו עלה לשיחה עם הכתבים בזום שעה לאחר מכן, אמר בעדינות שלא זכורה לו שיחה כזו ואישר שהיו לו מחשבות כל הקיץ לגבי עתידו והאם הוא רוצה בכלל להישאר במועדון, מכיוון שחשובה לו המורשת.

אתמול שאמס דיווח שבקיץ מילווקי גיששו עם הקבוצה היחידה שיאניס היה מוכן לעבור אליה, הניקס.

ובנימה אופטימית זו, מילווקי פותחת את העונה.

ועכשיו מה, מה עכשיו?

צירופו של מיילס טרנר היה הימור בבחינת אול אין מצד מילווקי. מצד אחד עשו סטרצ' על חוזהו של לילארד, שעדיין יקבל את 113 המיליון שלו במהלך השנתיים הקרובות. לצורך התקרה, זה יופיע למילווקי כ-22.5 מיליון כל שנה שתופס מקום מתחת לתקרה, למשך 5 השנים הבאות.זה המון כסף מת לזמן ממושך, אך זה יהיה שווה את זה אם זה יצליח להשאיר אצלם את יאניס. לילארד לא היה תורם השנה ועונה הבאה גם היה מתקשה לחזור ולעזור לקבוצה ברמות הגבוהות אך זה עדיין משמעותי.

קצת חבל שהבאקס צריכים כל פעם איום של יאניס כדי לעשות צעד חשוב. בין אם זה ההבאה של ג'רו הולידיי, של לילארד ועכשיו ההבאה של מיילס טרנר, שלא ממש ברמות של השמות שהוזכרו לפניו. או לפחות כבר לא. בינתיים ההימור עבד. יאניס עדיין בקבוצה גם אם הראה עדיין שפוזל לצדדים. וגם תנאסיס הגיע, להרגיע את האח, כך שלפחות לשנה הקרובה יאניס לא הולך לשום מקום.

בצד המקצועי השינוי העיקרי בסגל הוא כמובן מיילס טרנר. בשנים קודמות הבאקס ניסו לייצר סטים הגנתיים שונים אך בכל פעם נאלצו לחזור לדרופ הצפוי בשל ברוק לופז. מיילס טרנר נותן להם גמישות יחסית בתחום הזה, כשהוא יכול לשחק סכימות נוספות ולצאת קצת החוצה לפרימטר. בגזרת הקליעה ברוק לופז סיפק ריווח וגם מיילס טרנר יכול לסייע כששנה שעברה קלע ב-39 אחוז מעבר לקשת. ובהחלט מספק ריווח חשוב. באופן אירוני מעט הסנטר של מילווקי בעונה הקרובה הוא הקלעי הכי טוב שלה מבחוץ.

טרנר גם עדיין מגן טבעת טוב מאוד. הוא סיים את העונה עם 2 חסימות בממוצע למשחק. הוא בהחלט מסוגל למלא את החלל שהותיר אחריו ברוק לופז, עם עוד תוספות.

החור בעמדות הגארד – בין ההבאה של טרנר הפרידה מלילארד ושאר הדברים, קצת נעלם העזיבה של קונאטון. מילווקי היו צריכים לחסוך כסף בשביל המהלך של הבאת טרנר, והם נפרדו מפט קונאטון שגם היה מהשאריות האחרונות של סגל האליפות, וגם היה שחקן חמישיה. בלי לילארד וקונאטון ועם ההחתמות, זה כרגע מצבת הגארדים של מילווקי: קול אנת'וני, איי ג'יי גרין, גארי האריס, אנדרה ג'קסון, קווין פורטר, ריאן רולינס וגארי טרנט. זהו. יש מצב  שאפשר לסכם את הפסקה הזאת בפשוט לכתוב את השמות הללו, וכל אחד שקורא מבין בדיוק אבל בדיוק את הנקודה.

קול אנת'וני מסקרן מכיוון שיש לו הבנת משחק, והוא הראה לעיתים שיש לו יכולת להיות סקורר טוב מהספסל שעולה נותן אנרגיות וקליעה, וחוזר לספסל. אם מילווקי תנצח זה בוודאי יהיה באמצעות ההתקפה, מכיוון שחוץ מיאניס, טרנר ואולי טוריאן פרינס, אין להם באמת שומר טוב. אז כנראה יהיה בהתקפה. וקול אנת'וני יכול להיות המוביל של זה.
קווין פורטר הוא גם סקורר טוב ואפילו טוב מאוד לעיתים, אבל לאנת'וני יש משהו שלפורטר אין, וזה קבלת החלטות טובה. יחד עם הגנה מחורבנת ומצבי רוח קווין פורטר לא מעט הופך להיות ערך שלילי על המגרש. אמנם רוב הסיכויים שהבאקס יפתחו עם פורטר, זה מה שהם עשו אחרי שלילארד נפצע,  אבל קצת מתבקש שאנת'וני יקבל את המושכות כשלדוק ריברס ימאס מהטעויות שלו.

גארי טרנט היה שחקן חמישיה סביר ועם יכולת קליעה לא רעה – 41.6 מבחוץ בעונה שעברה והוא כנראה יפתח ב-2 על פני פרינס שיחזור ל-3. פרינס קלע טוב והוא גם שומר טוב כאמור, אבל הוא מסתדר טוב יותר עם פורוורדים והתקשה מול זריזות של גארדים. ואם שניהם שומרים בינוניים על גארדים, כבר עדיף ללכת עם מי שהיה יציב יותר בקליעה שלו, שזה טרנט. מצד שני לשים את טרנט בחמישיה עם פורטר וקוזמה שהם שומרים שליליים זה עלול להיות דליק. ובדליק הכוונה ששחקני הפרימטר של היריבה יהיו לוהטים.

וכאן אנחלנו מגיעים לריאן רולינס שאפילו פתח במקום לילארד כמה משחקים, ואם מתעלמים מכמות הזריקות הנמוכה שלו היה עם אחוזים לא רעים. ואיי ג'יי גרין, שאשכרה יכול להיות גם קלעי טוב וגם שומר לא רע. עכשיו נסו לדמייןם אם אתם זוכרים איך ריאן רולינס ואיי ג'יי גרין נראים, ותבינו שהגענו למצב שאולי הם יהיו תקוותו האחרונה של דוק ריברס לעמדות הגארד.

תיאוריית הכוכב השני – יש לא מעט פרשנים המדרגים יכולת של קבוצה להיות קונטנדרית, על פי זהות הכוכב השני שלה. במקרה של מילווקי זה כנראה קייל קוזמה. יהיה כנראה מי שיגיד מיילס טרנר, ואולי הוא לא טועה, אך בפועל זה אמור להיות קוזמה. ועכשיו לבחינת השוטצ'ארט שלו מהעונה שעברה.

תמונה שווה אלף מילים. השחקן שאמור להיות הכוכב השני של הקבוצה קלע 14.5 נקודות בעונה שעברה באחוזים רעים וביעילות מזעזעת. גם אם נוותר לו על כך ששנה שעברה בחלק מהזמן היה השלישי אחרי יאניס ולילארד, אנחנו עדיין נשארים עם יעילות מזעזעת של שחקן שאמור לסייע ליאניס בעול, והשנה  יהיה לו עוד פחות ריווח.

דווקא ב-12 המשחקים הראשונים לאחר הטרייד הוא היה לא רע, מילווקי הייתה 9-3 במשחקים הללו והוא אפילו כמעט גרם לאנשים לחשוב שזה היה מהלך טוב. ואז הגיעו שאר המשחקים בהם היה רע עד סוף העונה. בפלייאוף הוא בכלל היה אסון, דווקא כשמילווקי הייתה זקוקה לו נואשות, ברמה שהוא סוספל וכמעט הוצא לחלוטין מהרוטציה בשני המשחקים האחרונים מול אינדיאנה.

הבאקס זקוקים לו עכשיו שיהיה "הוא" שיהיה השחקן שהיה ב-12 המשחקים הראשונים ההם, שיהיה השחקן שהיה עם הלייקרס. הוא אמנם לא היה ביכולת הזאת מאז שעזב את הלייקרס, מה שלא מפריע לחלק מהאנשים לחשוב שהוא יכול לחזור לזה. במילווקי מחזיקים אצבעות ומקווים ממש שהוא יוכל לחזור ליכולת הזאת. הם צריכים אותו ביכולת הזאת.

מה הסבירות שהם יקבלו את לייקרס קוזמה? קלושה. מצד שני, אין להם ברירה.

תחזית:  השאלה העיקרית היא האם זה הסגל המתאים סביב יאניס כדי להיות קונטנדרית? בלי מוביל כדור ראוי ועם קוזמה כשחקן השני הכי טוב התשובה היא לא. המזרח חלש ומילווקי שוב תשייט ואפילו כנראה תגיע לפלייאוף. אבל אם ההבאה של טרנר תישאר הצעד היחיד שהם עשו העונה, זה לא יהיה מספיק. לא רק בשביל לעבור סיבוב, אלא גם בשביל להשאיר את יאניס.

תגיות: , , , , , , ,
קרא עוד

פודקאסט פריוויו הבית הצפון מערבי

ציפי שמילוביץ' הצטרפה לדרור האס לשיחה על הבית הצפון מערבי, כנראה הבית החזק בליגה עם 3 קונטנדריות
דיברנו על הסיכויים של אוקלהומה סיטי לריפיט ועד כמה הסגל החדש של דנבר מאיים עליהם? מה מינסוטה צריכה לעשות בשביל להיות באמת בשלב הבא ומה התקרה של החבורה הצעירה בפורטלנד וגם קצת דני.
וגם קצת יוטה.

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
קרא עוד

עדכונים 7.10.25

עדכונים ו-14 יום שהם בדיוק שבועיים לתחילת העונה! אנחנו אוטוטו שם…
 
 
 
 
שאמס חושף שהיו שיחות באוגוסט על טרייד של יאניס לניקס, שאמס ציין שמבחינת יאניס אם זה לא מילווקי אז לניקס והיו גישושים בין הקבוצות.
 
לפי ESPN יאניס אדטוקומבו עדיין עשוי לבקש טרייד במהלך העונה וזה כמובן עשוי להעיב על הכימיה.
 
מיאמי הייתה מוכנה להציע למילווקי חבילה הכוללת את באם אדבאיו, אך הצעה זו לא נשקלה ברצינות.
 
לברון ג'יימס העלה פרסומת ל'הנסי' עם חיקוי של "ההחלטה"
 
 
ג'וש הארט עם תגובה ללברון

 
ג'יי ג'יי רדיק נשאל על ה"להט" והמנטאליות שלו כמאמן ואמר שניסה לעבוד על זה בקיץ, אבל בסופו של דבר – "לא כולם כמו קובי."

 
אלן אייברסון שיתף שהוא החליט להפסיק לשתות אלכוהול לפני 6 חודשים, וזו ההחלטה הכי טובה שקיבל בחיים שלו.

 
ג'ייסון טייטום יהיה השנה יועץ מיוחד לתכנית הכדורסל של דיוק, המכללה בה העביר שנה
 
 
קלאל וור אמר שאינו מודאג מתפקידו ברוטציה
 
לאל הורפורד יש בחוזה טרייד קיקר של 15%
 
 
ואלדז אדג'קומב אמר שפרשנים לא מעריכים מספיק את יכולת ניהול המשחק שלו
 
יוסטון הגישה בקשה לחריגת פצוע על פרד ואנוליט
 
 
 
 
 
משחקים:
 
02:00 קליבלנד נגד שיקגו
 
03:00 מינסוטה נגד אינדיאנה
 
 
לפוסט זה מצורף: דירוג 100 הגדולים, עכשיו ספורטס אילוסטרייטד
 
 
קרא עוד

עדכונים

טוויטר

פייסבוק

טלגרם

עדכנוים בטלגרם:
https://t.me/NBAorangeball

תפריט נגישות