עדכונים ומתאוששים
 
 
קובי ווייט צפוי לחתום על 74 מיליון ל3 שנים להישאר בשארלוט
 
אל הורפורד מוותר על אופצית שחקן וצפוי לחתום על 14 מיליון לשנתיים להישאר בגולדן סטייט
 
סקרמנטו מעוניינת להעביר את דרוזן.
 
הבעלים של פורטלנד טום דנדון מעוניין שהעירייה תממן 100% מהעלות של האולם החדש שהקמתו תעלה 600 מיליון.
 
הפליקנס, רוקטס, וטימברוולבס פנו לבוסטון בנוגע לג'יילן בראון. יחד עם זאת ברט סיגל מדווח שבראון *לא* ביקש טרייד ומעוניין להישאר בבוסטון.
 
איגוד המאמנים כועס על החוזה שפורטלנד נתנה למיכה נורי.
 
גם ברק אובמה מתרשם מוומבי
 
איי ג'יי דיבאנסה ילבש מספר 4 בוושינגטון
 
לפוסט זה מצורף: מה עכשיו עבור מילווקי?