Sample Page

אוהדי הספרס נגד קוואי

שם המשחק: אנרגיות. הר געש, התפוצצות, יציאה מלוע התותח, כל הקלישאות שאפשר וצריך מתאימים לחבורה של פופוביץ. איפה הקבוצה שלא הייתה מסוגלת לקלוע סל לפני חודש וחצי, ואיפה היא היום. כל אוכלי הכובעים כבר צריכים היו לחסל את המלאי מזמן. מה לא אמרו על סן אנטוניו של השנה, שהיא לא קבוצת פלייאוף, שפופוביץ' משועמם וצריך לפרוש, אין כשרון, אין סיכוי, אין מי שיקלע. סגנון מיושן. הכול.
נכון לכרגע, סן אנטוניו ספרס אחת הקבוצות המלהיבות בליגה. משהו שם התחבר. אחוזי 3 הגבוהים בליגה. הנעת כדור יוצאת דופן, הגנה מפחידה ממש עם אזורית מיומנת, שחקנים שלא היו בתכנון לשבת על הספסל מככבים בחמישייה. ומעל הכול אנרגיה מטורפת שפשוט עושה את כל ההבדל מול הקבוצות המשועממות בליגה. פופוביץ' שוב עושה את זה, עם כשרון מוגבל, בלי סופר כוכב, עם שחקנים שכל אחד יודע את המקום שלו ומודע היטב למגבלות שלו. נראה כמה ועד מתי אפשר להמשיך.

החלק המרתק הערב הייתה קבלת הפנים של אוהדי הספרס לקוואי לנארד. האיש והפוקר פייס. כל פעם שהוא עבר ליד הכדור, ניסה לזרוק, ירד לספסל או עלה ממנו, הוא חטף בוז ארוך ומייגע. אפשר היה לראות שאפילו עליו זה משפיע. הוא אמנם סיים עם 21 נק' אבל החטיא כמה זריקות עונשין ובכלל נראה מבואס ממש. יותר מכרגיל.

מהצד השני של הטרייד, דמאר דרוזן חגג את הטריפל דאבל הראשון בקריירה שלו. 21 נק', 14 רב' ו 11 אס'. פופוביץ' אמר עליו שהוא ידע שהוא יודע לשקלוע, לשמור, אבל אז הוא גילה גם איך הוא מוסר, והפך את דרוזן לשחקן שעושה את החברים סביבו פשוט טובים יותר.

המשחק נגמר מעשית בתום הרבע הראשון. התפוצצות האנרגיה של הספרס הביאה ליתרון של 19 ברבע הראשון והיה נראה ששום דבר לא ייקח ממנה היום את הנצחון. הקהל היה בטרוף ואיתו השחקנים. וויט 19 נק' והגנה קשוחה על לנארד המשיך את היכולת המופלאה שלו מהמשחקים האחרונים והוכיח לכולם שכן, הוא יכול לשחק באותה חמישייה יחד עם דרוזן. האם ייתכן שהספרס מצאו את הכוכב החדש שלהם? פורבס (20 נק') המשיך את הכושר הטוב מחוץ לקשת עם 6-7 מהשלוש 85% מדהימים. רודי גיי הוסיף הגנה ו 13 נק', ואולדריג' כמובן, עוגן ההתקפה של הספרס עם 23 נק' וניהול ההתקפה פעמים רבות עם 5 אס'.

טורנטו? קוואי כאמור עשה את המעשה הסולידי שלו. ואליו הצטרפו במשחק סולידי עוד יותר סיאקום 10 נק', איבקה 14 נק' נורמן פאול 14 נק' ורייט 14 נק'.

משחק מלהיב בקצב גובהה. 125-107 לספרס

 

קרא עוד

דנבר 117 – סקרמנטו 113

דנבר הגיע לבקר הלילה בסקרמנטו, ואנחנו זכינו במשחק מטלטל ומלא אדרנלין. הרבע הראשון היה זהה לשתי הקבוצות, אבל הרבע השני היה של סקרמנטו. 36 נק' של הקינגס לעומת 23 בלבד של הנאגטס נתנו לקינגס יתרון מבטיח של 13 במחצית, והם הצליחו לשמור על היתרון במשך רוב הרבע השלישי. אבל דנבר לא ויתרה וניצחה אותו 33-18 כדי להחזיר את שתי הקבוצות לשוויון בתחילת הרבע הרביעי. דנבר לקחה את הרבע האחרון ב-4 נק' והשלימה את הקאמבק.

אין ספק שהאיש שהוביל את דנבר בקאמבק הוא ג'מאל מארי. אחרי שקלע 2 נק' בלבד במחצית הראשונה, מארי הוסיף עוד 34 במחצית השנייה, כולל שתי שלשות בקלאץ', וסיים את המשחק עם 36 נק', 7 ריבאונדים, ו-6 אסיסטים ב-50% מהשדה. ניקולה יוקיץ' היה מצוין כהרגלו, עם 26 נק', 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ומייסון פלאמלי הוסיף דאבל-דאבל של 12 נק' ו-10 ריבאונדים (5-7 מהשדה).

בסרטון: ליוקיץ' ולמארי יש קשר מיוחד, טלפתי אפילו.

באדי הילד היה האיש של סקרמנטו הלילה. הילד קלע 29 נק' לצד 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, והוא עשה זאת ב-63% מהשדה (כולל 5-9 לשלוש). מי שהצטרף אליו ונתן משחק מצוין הוא דיארון פוקס, שקלע 16 (70% מהשדה) וחילק 8 אסיסטים (שלושה איבודים בלבד). נמנייה ביאליצה ו-ווילי קאולי-סטיין גם רשמו שורה סטטיסטית יפה עם 3 אסיסטים כ"א, 6 ריבאונדים כ"א ו-17 ו-13 נק' בהתאמה.

בסרטון: הילד עם נקודות חשובות ברבע הרביעי.

https://twitter.com/SacramentoKings/status/1081056785316732928

למעשה, סקרמנטו הייתה יעילה להפליא הלילה, עם 50% מהשדה, 42% לשלוש ו-8 איבודים בלבד. אבל היא הפסידה לדנבר במלחמת הריבאונדים 33-54, וגם הלכה לקו העונשין 15 פעמים בלבד לעומת 30 פעמים של דנבר.

דנבר משתפרים ל-25 – 11 ושומרים על ראשון המערב (ובדרך רושמים את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון), הקינגס נופלים ל-0.500 עם 19 – 19.

בסרטון: יוקיץ' מציל את היום. בערך.

בונוס: סקרמנטו אולי הפסידו, אבל יש להם הומור עצמי יפה.

קרא עוד

עדכונים 3.1.19

עדכונים ומשחקים!
 
 
 
 
מרקיף מוריס יוגבל לפעילויות שאינן דורשות מגע ב-6 שבועות הקרובים, ואז יעבור הערכה מחדש.
 
אוהדי הסיקסרס פתחו בעצומה הקוראת להרחיק את זוגתו של בן סימונס קנדל ג'נר מהמשחקים בטענה כי היא מביאה מזל רע והפסדים. למעוניינים להצביע ולתמוך:
 
אתמול דייוויד בלאט התארח בועידת כלכליסט ואמר בין היתר כי ללוקה דונצ'יץ' תהיה קריירה מצויינת, והעביר ביקורת על מי שזלזל בו, בין היתר על סטיבן איי סמית'. היום סטיבן איי הגיב בטוויטר

 
פופ לקראת המשחק הלילה: "מקווה שאוהדי הספרס יתייחסו לקוואי בנחמדות וכבוד."
 
ניקולה יוקיץ': אני רכז הלכוד בגוף של סנטר.
 
אנס קאנטר דיבר עם מנג'ר הניקס להתלונן על צמצום הדקות שלו.
 
קוואי לנארד עונה לכתבים שלפעמים הוא אכן מקווה שאולי היה מתפתח אחרת, אבל שנה חדשה, עונה חדשה וקבוצה חדשה והוא עם הפנים קדימה.
 
ג'ימי באטלר אמר שהוא אינו מתכוון לשחק אחרי גיל 35, מה שיהפוך ככל הנראה את החוזה הבא שלו לחוזה האחרון שלו.
 
אנת'וני דייוויס: "אנחנו קבוצה טובה יותר ממה שהמאזן שלנו מראה."
 

בינתיים בהצבעות לאולסטאר: במזרח קו קדמי מובילים יאניס, קוואי, אמביד, באטלר וטייטום
בגארדים אירווינג, ווייד, ווקר וסימונס
במערב: קו קדמי לברון, לוקה(!) דוראנט, דייוויס ופול ג'ורג'
בגארדים: קארי, רוז הארדן ו-ווסבטרוק

 
 
 
 
לוקה דונצ'יץ' באינסטגרם בהומור עצמי
 
 
 
 
משחקים:
 
03:00 סן אנטוניו מארחת את הראפטורס. המפגש שלא מעט חיכו לו. קוואי נגד פופ, דרוזן נגד הראפטורס. שידור בספורט 5
 
05:00 סקרמנטו מארחת את הנאגטס. סה"כ משחק מבטיח בלילה אחר שאין בו את 2 המשחקים האחרים.
 
05:00 גולדן סטייט מארחת את הרוקטס. קארי נגד הארדן שנמצא לאחרונה בתקופה מצויינת. שידור בספורט 5
 
 
קרא עוד

החמישיה הפותחת

טור שינסה לסכם נקודות מעניינות ולהאיר נקודות שאולי פחות שמתם לב אליהן. העמדות הן שיטת מספור.

PG טי ג'יי וורן וההתקפה של פניקס סאנס

פיקאסו בציטוט הידוע אמר ש"אמנים טובים מעתיקים, אמנים גדולים גונבים." בריאיון ל-ESPN לאחר פיטוריו אמר ריאן מקדונו, המנג'ר לשעבר של פניקס, שהם ראו את הקבוצות שהגיעו לגמר האיזורי. לשלושת אלה שלא היה להן את לברון בסגל, היו הרבה שחקני כנף שיכולים להחליף ולשמור כמה עמדות. לפעמים אותן קבוצות שיחקו עם 3 ואף 4 כאלו. בנוסף אמר שהם מאוד התרשמו מסגנון ההתקפה של יוסטון עם הארדן וקאפלה כצמד גארד-ביגמן שמבצעים פיקנרול, ולצידם שחקני כנף שקולעים מבחוץ.  וכמו הציטוט של פיקאסו, העתיקו ואף גנבו.

את הגארד שעובר לעמדת הרכז כבר יש, וצריך את הביגמן שישלים אותו. פה כזכור הדראפט הגיע לעזרה (עוד הסבר למה העדיפו את אייטון על לוקה), ואז צריך כמובן הרבה שחקני כנף סוויצ'אבליים ואחד הדברים שהם עשו היה לקחת את טרבור אריזה וריאן אנדרסון לתפקיד טרבור אריזה וריאן אנדרסון מיוסטון. אלא שאריזה ואנדרסון לא עשו טוב את התפקיד של אריזה ואנדרסון, והיה צריך למצוא מישהו שיעשה את זה טוב יותר. והם מצאו.

דווין בוקר ודיאנדרה אייטון מבצעים את הפיקנרול שלהם מעולה, ושיתוף הפעולה שם נראה טוב. קוקושקוב לאחרונה אפילו מצליח להוציא משניהם מעט יכולות הגנתיות, או לפחות תצורות פחות גרועות. בכנפיים החליף את אריזה קלי אוברה, שהגיע תמורתו בטרייד מוושינגטון, ולצידו במשחקים האחרונים עולה מיקאל ברידג'ס. שניהם מאוד סוויטצ'אביליים. ברידג'ס ווינג בגובה 1.98 עם מוטת ידיים של 2.15, וקלי אוברה בגובה 2.01 עם מוטת ידיים של 2.21. שניהם שומרים טובים מאוד ובריצה של 10 משחקים טובים של פניקס מיד לאחר הטרייד הם החזיקו את הסאנס בדירוג הגנתי 10 בליגה. אמנם מאז התדרדרו וכרגע הסאנס עומדים על המקום ה-19 בדירוג ההגנתי מאז הטרייד על אריזה. דירוג התקפי אגב 17 ודירוג נטו 19 באותה תקופה. לא טוב, אבל כבר לא הכי גרוע בליגה.

מעבר להגנה השיפור המשמעותי הגיע באמת כשוורן תפס את המושכות בתור הסטרצ' 4. קוקושקוב הגיע למסקנה שמאנדרסון לא ממש תגיע הישועה, ואם אפשר עוד פורוורד שיכול להחליף וגם לקלוע, מה טוב. טי ג'יי וורן בעונותיו האחרונות היה קלעי רע מעבר לקשת עם 22 ו-28 אחוזים בכל אחת מהעונות האחרונות. אלא שהפורוורד הבין לאן נושבת הרוח בעקבות מסעות הרכש בקיץ, והבין שהוא חייב להשתפר. והוא אכן השתפר. וורן העונה 43.7% מהשלוש ב-4.4 זריקות. השוטצ'ארט שלו נראה כך

הקליעה הזו חיונית עבור הסאנס שמחקים את יוסטון עם פיקנרול בין בוקר לאייטון, ועוד 3 שחקני כנף שמחכים על קשת השלוש.  מי שמעוניין לקרוא יותר לעומק איך קוקושקוב משתמש בוורן מוזמן לקרוא פה בלינק. בקצרה אסכם שהסאנס משתמשים בו יותר מעוד ווינג עם קליעה. הוא חלק מרכזי בהתקפה וכשמנסים את התרגילים עם שחקנים אחרים כמו בנדר באחת הדוגמאות, זה נכשל קשות. וורן הופך לצלע השלישית בהתקפה ובלא מעט משחקים הזרוע העיקרית בהתקפה.

בקיץ בעקבות ההחתמות נדמה היה שפניקס מחפשת טרייד עבור וורן, כעת מסתמן שהוא בתכניות לעתיד. למרות החידושים יש עדיין תצוגות נפל, כמו 4 דקות בסיום המשחק מול אורלנדו בהן אף קבוצה לא קלעה, וזה מאפיין של קבוצה צעירה. עדיין עושה רושם שלא לגמרי סומכים על בוקר כרכז המוביל במהלך המרכזי, הפיקנרול עם אייטון, ויתכן בהחלט שיחזירו אותו להיות בכנף ויביאו רכז בכיר שיוביל. מנגד הקולות היוצאים מאריזונה מרמזים שיתרון הגודל של בוקר בעמדה 1 המקזז מעט את חסרונותיו ההגנתיים עשוי לגרום לקבוצה להשאירו שם. קוקושקוב הובא כמאמן שמתמחה בפיתוח שחקנים ובמטרה ליצור תרבות ארגונית לעתיד. בינתיים בתחומים הללו הוא עושה עבודה מצויינת וייתכן ויש לאוהדי השמשות תקווה קטנה עם אור הרחק בקצה המנהרה.

SG רוקיז

טור הרוקיז השבועי, וכידוע השנה הרוקיז מקשים עלינו לא פחות משנה שעברה. מקומות 1-12 משחקים דקות משמעותיות בקבוצות שלהם, הישג שלא זכור מהשנים האחרונות, ומנחש שצריך ללכת לא מעט אחורה כדי לבדוק מתי הייתה פעם אחרונה. הנה הגרף של NBA Math שנזכיר שככל שהשחקן ימינה יותר הוא יעיל יותר התקפית, וככל שלמעלה יותר על גבי הגרף, הוא יעיל יותר הגנתית.

 

ולדירוג:

1. לוקה דונצ'יץ'

19.6 נקודות 6.5 ריבאונדים 5 אסיסטים 1.1 חטיפות 3.5 איבודים ב-32.2 דקות למשחק.

תיראו מופתעים. הרכז\פורוורד מעט נרגע ולא עשה איזה מהלך מדהים השבוע. בינתיים. מלבד ה-32 שיא קריירה מול הקליפרס. אמנם לא הקליעה המטורפת מול פורטלנד אבל מרשים לא פחות. השבוע החלו שמועות שדאלאס בוחנת טרייד על דניס סמית', שמראה שוב שהתכנית היא לבנות סביב לוקה ולהתאים את השחקנים אליו. אגב המאבריקס הגישו בקשה לטריידמארק על 'המטדור', כינוי שניתן ללוקה על ידי מאמן הפיתוח של דאלאס.

 

2. ג'ארן ג'קסון ג'וניור

12.9 נקודות 4.6 ריבאונדים 1.2 אסיסטים 1.7 חסימות 1.6 איבודים ב-25.1 דקות למשחק

בעולם ללא לוקה, טריי ג'יי הוא הבחירה הודאית לרוקי העונה. ממפיס אמנם בצניחה וכבר לא בתמונת הפלייאוף, מה שהעניק לו בשעתו את הבונוס כשחקן חמישיה בקבוצת פלייאוף. הוא עדיין נותן תרומה חשובה בקבוצה שנמצאת גבוה, ואפילו קלע סל נצחון על לברון. מה שכן ממפיס כנראה היו שמחים אם היה מצמצם עבירות ולוקח יותר ריבאונדים.

https://twitter.com/HoHighlights/status/1077070870005403648

 

3. דיאנדרה אייטון

17 נקודות 10.9 ריבאונדים 0.9 חסימות 1.8 איבודים ב-31.3 דקות למשחק

את השיפור שלו הזכרתי בסגמנט הקודם. הוא מתחיל לקלוט טוב יותר מה רוצים ממנו ולבצע, גם בהגנה, שם הוא עושה פחות טעויות. עדיין חור, אבל פחות. מבחינת מספרים בלבד הוא ביתרון ענק על כל שאר המחזור שלו, מה שמראה שמספרים לבד לא מספרים את כל הסיפור. הוא נראה טוב, יעיל בקליעות ומוביל את המחזור בטרו שוטינג הודות לאחוזי העונשין הטובים לגבוה, אחוזי השדה הטובים והעובדה שלא זורק שלשות. מהלך השבוע שלו היה 24 נקודות ברבע. מר סל לדקה. (ועוד נגד דנבר!)

4 וונדל קרטר ג'וניור

10.7 נקודות 7 ריבאונדים 1.8 אסיסטים 1.5 חסימות 1.6 איבודים ב-25.1 דקות למשחק.

פורטיס מפציע לדקה ונפצע שוב. וונדל קרטר בינתיים סייע לבולס לנצח בקרבות התחתית את אורלנדו וקליבלנד, וממשיך להציג יכולת מרשימה בהגנה. אחד השחקנים החכמים מבין הצעירים. הדקות שלו מצטמצמות מעט ואני חושד שזה מכיוון והוא יעיל מדי עבור הבולס…

https://twitter.com/StevenKelsey13/status/1078825199636803585

5 שיי גילגאוס אלכסנדר

10.3 נקודות 2.9 ריבאונדים 2.8 אסיסטים 1 חטיפה 1.7 איבודים ב-26.7 דקות למשחק

הגארד הגבוה של הקליפרס מקבל יותר ויותר דקות, שזה מרשים לאור העובדה שהם קבוצה הנאבקת על מקום בפלייאוף. שג"א עדיין לא פותח כשאין פציעות, אבל השתלט בינתיים על הדקות של ג'רום רובינסון ומילוש תיאודוסיצ', שמצידו ביקש לעבור קבוצה. להיות הגארד הרביעי בקבוצת צמרת, ולקבל את כמות הדקות והאמון ועוד כרוקי, זה אומר הכל. ניהול המשחק, הגנה. פשוט מרשים.

6. טריי יאנג

15.6 נקודות 2.9 ריבאונדים 7.4 אסיסטים 4 איבודים ב-29.4 דקות למשחק

יאנג מתחיל להתרגל לליגה ולאפס את הקליעה. בשבועיים האחרונים האחוזים שלו מעבר לקשת עומדים על 50%! 1.7-3.4 במשחק. צמצם את כמות הזריקות, העלה איכות ודיוק. יחד עם יכולת החדירה שלו לסל הוא מוצא את מקומו, ואם ימשיך ככה, יחזור למקומות הגבוהים בדירוג. יעילות התקפית מרשימה לרוקי.

מארווין בגלי פצוע ויעדר מהדירוג (כי זה קצת מיותר) העומדים בשער: קווין נוקס התחיל להראות יכולת טובה עבור הניקס. קולין סקסטון בקליבלנד משתלט על העניינים ואוטוטו  יהיה בדירוג. אם מיקאל ברידג'ס ימשיך לפתוח ולקבל דקות בפניקס כנראה שגם הוא.

SF חואנצ'ו הרננגומז המושיע

דנבר נאגטס איבדו מתחילת העונה את וויל בארטון שהיה אמור להיות העונה בחמישיה בתור הווינג השני, ה 3&D, את פול מילסאפ העוגן ההגנתי, ואת גארי האריס, שאמור היה להיות הכוכב השני. למרות הפציעות הנאגטס עדיין במקום הראשון במערב. אמנם "החץ הכחול" ג'מאל מוריי השתלט לא מעט על המשבצת של גארי האריס, ותרם לא מעט העובדה שלדנבר אחד המאזנים הביתיים הטובים בליגה, אבל יש תוספת נוספת, שמילאה מקום וסייעה ליוקיץ' ומוריי במלאכה.

אמנם קולע קצת מעל 10 נקודות למשחק ולא קלעי בכמות שתהווה עוגן, הרננגומז משמש כרול פלייר שמסייע מעצם הנוכחות שלו. עם 43% מעבר לקשת ושוטצ'ארט שנראה מאיים עבור ההגנות, הוא יוצר משיכה בהגנה וריווח עבור חבריו

על פי CTG חואנצ'ו עם EFG של 61.5%,מה שממקם אותו באחוזון ה-95 בליגה. הנאגטס אוהבים להשתמש בו לחיתוכים או להנדאוף, ובעיקר ליצירת ספייסינג לאחרים. אבל כשההגנה מזניחה אותו וחושבת שהוא רק הטעייה, הוא גם יודע להכות

הוא לא רק שוטר, כאמור הוא גם יודע לחדור לסל.

שם הוא מנצל את היותו ווינג בגובה 2.06 שלרוב יהיה גדול מיריביו. יתרון הגודל והמהירות מסייעים לו גם בצד ההגנתי, שם על פי מצלמות המעקב הוא מוריד את אחוזי השחקנים עליהם הוא שומר ב-4.3 אחוז בצבע, וב-2.8 לשלוש.

אז הוא לא כוכב, וההישג של דנבר ללא ספק קודם כל בזכות יוקיץ' והביתיות.  אבל זה מעודד את הנאגטס שבעידן שבו כולם מחפשים ווינג שיודע לקלוע ולשמור, עד רמת ההתעניינות בג'אסטין הולידיי, יש להם שחקן כזה נוסף. שחקן שיגביר את כאב הראש החיובי למייק מאלון וככל הנראה ישאיר את וויל בארטון על הספסל לכשיחזור. בינתיים? יש לנאגטס עוד נשק נגד היריבות.

PF הקלעי המצטיין של הסלטיקס

בוסטון אמנם מקרטעת אך יש לה כמה קלעים טובים. קיירי אירווינג וג'ייסון טייטום הם השניים שמיד חושבים עליהם, גורדון הייוורד ואל הורפורד גם נחשבים קלעים טובים.

אבל מי שמוביל ב-TS% וגם ב-EFG% ושגם זורק שלשות\נמצא בהרכב הקבוע, זה דווקא מרכוס מוריס. ולא סתם, 50% מהשדה, 44% מהשלוש (5.2 זריקות למשחק) ו-88.6% מהעונשין. הכי קרוב שיש כרגע בבוסטון למועדון 50-40-90.

יחד עם 15.5 נקודות 6.1 ריבאונדים והגנה מצויינת, ייתכן שהוא השחקן השני בטיבו בבוסטון? האם הוא השחקן השני שראוי להיבחר לאולסטאר מהסלטיקס?

C הסנטר שהופיע משום מקום

וושינגטון סובלת העונה מחיכוכים בחדר ההלבשה, סגל בעייתי, פציעות של הווארד וג'ון וול ומג'ון וול.  אלא שהרמה שנעשתה בקיץ עשויה להוכיח את עצמה גם שנים קדימה. אחרי הפציעה של הווארד מי ששימש כסנטר הפותח היו לסירוגין מרקיף מוריס וג'ייסון סמית'. ואז הוויזארדס התערבו בטרייד של מילווקי וקליבלנד ושלחו את סמית' למילווקי וקיבלו את סם דקר. חלק מהשחקנים לא היו מרוצים כי סמית' היה דווקא אהוב בחדר ההלבשה על ידי רוב השחקנים והיה הסנטר הטבעי היעיל האחרון. או כך חשבו. בריאנט שנחתך בקיץ והורם על ידי הוויזארדס שהרימו אותו מהווייבר, לא קיבל הזדמנות מיד. לקח מספר משחקים עד שהאמינו בו ונתנו לו יותר ויותר דקות. ואז הגיע המשחק של ה 14-14 מהשדה והפנה אליו את הזרקור. אמנם זה היה נגד פניקס ומול אייטון, אך זה עדיין מרשים. ב-10 המשחקים האחרונים בריאנט עם 70% מהשדה ו-12 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים וחסימה ב-23 דקות. מעניין לציין שהדירוג ההתקפי של הוויזארדס איתו על המגרש ב-10 המשחקים האחרונים הוא 109 ובלעדיו 107. ב-5 המשחקים האחרונים המצב קיצוני יותר וזה כבר דירוג התקפי של 112 איתו על המגרש לעומת 96 כשהוא אינו נמצא. זה נובע לא כי הוא קלעי או יוצר מצויין אלא בעיקר מיצירת חסימות לפיקנרול. יש לו 2.9 אסיסטים כאלו במשחק, מקום 29 בליגה, כשכמעט כל מי שמעליו משחק הרבה יותר. כשמנרמלים פר 36 דקות הוא מקום 14 בליגה עם 6.3 אסיסטים כאלו פר 36 דקות למשחק. על ההגנה של תומאס בריאנט לא אדבר כי עדיף שלא. מצד שני רואים עקומת למידה טובה. אז אולי יש משהו חיובי בוושינגטון?

השחקן השישי:

כולם רוצים אצלם את זאיון וויליאמסון. קול זווייקר הכין 2 סרטונים המסבירים מה צפוי לזאיון בנבא, ומה התקרה שלו, כלומר אם הוא לא ישפר דבר ויגיע כמו שהוא עכשיו, איך ישתמשו בו ומה יעשו איתו ומה צפויים לראות ממנו

והתקרה: מה הוא יכול לשפר, צפוי לשפר, ובמידה וישפר, מה נראה ממנו אז

בקטנה:

אמנם מול פניקס, אבל לת'אנדר היה פוזשן הגנתי ממש מרשים. עבודה הגנתית קבוצתית כמו לפי הספר

קרא עוד

עדכונים

טוויטר

פייסבוק

טלגרם

עדכנוים בטלגרם:
https://t.me/NBAorangeball

תפריט נגישות