עדכונים ומשחקים!
 
 
הליגה הודיעה זמנים של משחקי הפתיחה של סדרות המזרח: טורונטו פילדלפיה בלילה בין שבת לראשון 02:30 ומילווקי בוסטון בראשון 20:00
עוד לא נקבעו זמנים לכלל המשחקים בסדרה.
 
ג'ייסון קיד התראיין למשרת מאמן הלייקרס. בל.א. טיימס דווח שזה נעשה כטובה לסוכנו שהוא גם הסוכן של אינגראם, ואין כוונה כלשהי למנות אותו.
 
לפני המשחק האחרון ביוטה דונובן מיטצ'ל סייע לאשה שעברה תאונת דרכים.

 
דמיאן לילארד העלה ציטוט של סן טסו לאינסטגרם, עם עקיצה קלה לווסטברוק.

 
בסיום מסיבת העיתונאים לסיום העונה של הפיסטונס, בלייק גריפין לחץ ידיים ונפרד מכל אחד מאנשי המדיה המסקרים את הקבוצה ואיחל להם קיץ נעים. (כן, זה בערך הדבר הכי מעניין שהיה שם)

 
דמרכוס קאזינס החל בשיקום.
 
טום גורס הבעלים של הפיסטונס אומר שאינו מתחרט על כך שדחף לפלייאוף במקום לטנקינג.
 
רודי גובר בריאיון מספר שעדיין מפריע לו שהוא נבחר 27 בדראפט, וגם על הגנות בנבא, טראש טוק ביוונית שלמד במיוחד עבור יאניס והחיים ביוטה.

 
סטיב קר טוען שהעוינות של ווסטברוק כלפי התקשורת "מסוכנת ל-NBA"
 
פניקס ביקשה וקיבלה רשות לראיין את עוזרי מאמן פורטלנד נייט טיבטס ודייוויד ואנטרפול למשרת אימון הקבוצה. זאת בנוסף לאישור שקיבלו לראיין את עוזר פילדלפיה מונטיי וויליאמס.
 
 סקרמנטו מעוניינת בג'ף הורנסק כעוזר מאמן ראשי
 
 
 
הופס הייפ עם רשימה מלאה של כל מי שנרשם לדראפט בינתיים
 
למי שפספס את הפודקאסט מהיום
 
משחקים:
 
03:00 יוסטון מארחים את הג'אז. 3-1 לרוקטס בסדרה. יוסטון חוזרים הביתה במטרה לסגור עניין. האם יוטה יקשו עליהם?
 
05:30 גולדן סטייט מארחים את הקליפרס. 3-1 לווריירס בסדרה. גם האלופה בדרך לסגור עניין. אלא אם הקליפרס ישלפו עוד קלף מהשרוול. שידור בספורט 5 לייב
 
 
לפוסט זה מצורפת: פילוסופיה. יש מספר דיונים ופולמוסים האם הזריקה של לילארד הייתה טובה או רעה, ואם כבר אז כבר. הנה גרסת הפילוסופיה בנושא: