בזמן שישנתם הוא טור יומי שמתמקד ב3 אירועים מהלילה האחרון בNBA

 

10 משחקים הלילה בNBA (וגם משחק של פילדלפיה), במרכז הקרבות במזרח, וכמובן ההצגה של עמרי כספי (בסוף, קצת פרובינציאליות לא הרגה אף אחד). הצגות של סנל ואלינגטון ברבע הרביעי עוזרות לבולס ולנטס לנצח. גם אליס נתן הצגה אבל רק ב3 רבעים.

 

אינדיאנה פייסרס (18 – 12) 93 – אטלנטה הוקס (20 – 13) 87

אטלנטה מגיעה לאינדיאנה עם רצף של 6 נצחונות רצופים. הפייסרס בתקופה פחות טובה, קטעו רצף של שלושה הפסדים במשחק הקודם נגד מיניסוטה. ברבע הראשון כל המומנטום אצל אטלנטה שעולה ליתרון 10 ומסיימת את הרבע ביתרון 6. המחליפים של אטלנטה מחזירים אותה למשחק בסוף הרבע, ומשלימים את העבודה בתחילת הרבע השני כדי להשוות את המשחק. 3 דקות לסיום הרבע התוצאה שיוויון 38, ואינדיאנה יוצאת לריצת 14-2 כדי לקחת יתרון 12 במחצית. מונטה אליס עם 15 נקודות בחצי.

 

ברבע השלישי אטלנטה חוזרת ו4:35 לסיום הרבע, ג'ף טיג קולע שלשה שקובעת שיוויון 60. הפייסרס לא נרתעים, ומונטה אליס מחזיר את היתרון לאינדיאנה. אליס עם 26 נקודות אחרי 3 רבעים.

הרבע המכריע איטי יותר. אליס קולע 0, ובמקומו אינדיאנה מקבלת את סולומון היל שקולע 8 נקודות כדי להוביל אותה ליתרון 90-80. אטלנטה מחפשת את קייל קורבר, אבל קורבר ממשיך את התקופה הרעה מאוד שלו. השחקן שהיה קרוב מאוד לעונת 50-50-90 בעונה שעברה קולע הלילה 1 מ9 מהשדה ו0 מ8 לשלוש. אטלנטה לא מוותרת, ובייזמור וספולושה מחזירים אותה עד 90-87. 16 שניות לסיום, מונטה אליס מחטיא שלשה, אבל יאן מהינמי במקום לתקן ומעלה את אינדיאנה ליתרון 5 שגומר את הסיפור. אידיאנה עם הנצחון.

 

ההוקס עם 6 שלשות בלבד, 20 איבודים, ומרשים לפייסרס לקחת 11 אופנסיב. אינדיאנה חוטפת את הכדור 16 פעמים במשחק. זה המון, במיוחד בהתחשב בעובדה שהפייסרס מסרו רק 9 אסיסטים. אליס כאמור הוביל אותם עם 26, יאן מהינמי עזר לו עם 13 ו9. פול ג'ורג' מסיים עם 9 ב3 מ14 מהשדה, ואינדיאנה יכולה להיות מרוצה מהנצחון למרות היכולת של הכוכב שלה. לא יהיו לה עוד הרבה כאלה. מילסאפ הוביל את אטלנטה עם 24, טיג קולע 18, אבל מאבד 6 כדורים.

לתקציר המשחק באתר הNBA

 

שיקגו בולס (17 – 12) 104 – טורונטו ראפטורס (19 – 13) 97

קרב צמרת במזרח, טורנטו מקבל בחזרה את ג'ונאס ואלנציונאס, אבל זה לא עוזר לה כשטוני סנל משחק כמו מספר 24.

ככה הוא פתח את הרבע הרביעי

ההמשך היה הרבה יותר טוב. תראו את האסיסט היפה הזה:

https://www.youtube.com/watch?v=zUAV_ccDVww

סנל פשוט הרג את המשחק

https://www.youtube.com/watch?v=ygriH3yWAn8

וכשסנל משחק ככה, שיקגו לא צריכה יותר מדי מבאטלר שמסיים עם 5 בלבד. השמועות משיקגו הן על יחסים בעייתיים של באטלר עם רוז, ועכשיו זה גולש גם לשחקנים אחרים. אולי בכל זאת ת'יבודו לא היה הבעיה? פאו גאסול ודרק רוז היו שם לפני שסנל התחמם ברבע האחרון עם 22 לספרדי ו20 לרוז. סנל סיים עם 22, מתוכן 16 ברבע הרביעי. הנה כמה היילייטים של רוז:

ואסיסט לגאסול

 

טורנטו יכולה להתנחם בחזרה של ואלנצ'יונאס (9 נקודות, 4 ריבאונדים ב21 דקות), ועוד הופעה טובה של לאורי (28-9 ו3 חטיפות) ודרוזן (19-8-8).הנה שיתוף פעולה נאה של השניים במתפרצת

 

בסופו של דבר מה שניצח לשיקגו את המשחק, למעט סנל זה הספסל. ארון ברוקס ובובי פורטיס התחברו ביחד עם סנל ל51 נקודות, 19 ריבאונדים ו8 אסיסטים. פורטיס מקבל יותר דקות בהעדרו של נואה, ולא מאכזב. הבולס חייבים לפנות לו דקות.

 

לתקציר המשחק באתר הNBA

 

מיאמי היט (18 – 12) 105 – ברוקלין נטס (9 – 22) 111

הפתעת הערב מגיעה מהמשחק בין מיאמי לברוקלין, שם הנטס החלשים מפתיעים את ההיט. זה בסך הכל נצחון חוץ שלישי העונה של הנטס. זה מגיע הרבה בזכות ויין אלינגטון שקולע 7 שלשות.

דווין וייד היה מצויין עם 24 נקודות ו6 אסיסטים. תראו את האסיסט הזה

וההטבעה הזו

אבל מיאמי הפסיקה לשחק מוקדם מדי.היא הובילה 69-60 6 דקות לסיום הרבע השלישי, ונתנה לנטס לרוץ. ברגע שאלינגטון התחמם, המשחק נגמר.

לתקציר המשחק באתר הNBA

 

עמרי כספי

עמרי כספי עם משחקו הטוב בקריירה, קולע 7 שלשות במחצית הראשונה ל26 נקודות. סקרמנטו אפילו מובילה על גולדן סטייט בחצי, רק שלצערינו עמרי משחק בקבוצה לא אינטילגנטית. תחילת המחצית השניה אף אחד לא מחפש אותו, ואחרי שקאזינס עושה עבירה חמישית, הוא מנופף אגרופים על השופט ומורחק. גולדן סטייט רצה, מנצחת את הרבע 32-14 והרבע האחרון לפרוטוקול. עמרי מסיים עם שיא קריירה של 36 נקודות, ו9 שלשות. קארי מחזיר טריפל דאבל.

קצת תגובות מהטוויטר:

זוכרים את הפרוייקט שלנו להצביע לו לאולסטאר? אנחנו ממשיכים לרוץ. SHOW THE LOVE

Omri Casspi #NBAVote @CasspiToAllstar

פשוט צייצו או כיתבו בפייסבוק את השורה למעלה והצבעתם. בהצלחה.

 

טופ 10 מהלילה: