יוסטון נפטרה מכרמלו
יוסטון העבירה את כרמלו בטרייד לשיקגו שקיבלה בשביל לקחת אותו כסף. זה חוסך ליוסטון את השכר של מלו + מס המותרות הגדול שמשלמים עליו. בנוסף הקבוצה שיחררה את ג'יימס נאנלי בשביל להחתים את קנת' פאריד ששוחרר מברוקלין. הבולס לא ישחררו את אנתוני מייד, וינסו להשתמש בו בטרייד עד הדד ליין.
/*a class="read-more-button" href="https://orangeball.co.il/%d7%99%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%9f-%d7%a0%d7%a4%d7%98%d7%a8%d7%94-%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%95/">קרא עוד