Sample Page

משחקי חמישי 31-1-19

גולדן סטייט 104 – פילדלפיה 113

ג'ואל אמביד הוביל את פילי לנצחון באוקלנד עם 26-20-5. בן סימונס הוסיף 26-8-6.

רדיק קלע 15 ושלשה שסגרה את המשחק. קרי בצד השני עם 10 שלשות בדרך ל-41 נקודות לא הספיק. דוראנט הוסיף 25. קליי לא שיחק. קאזינס עם 7-6-6.

טורונטו 92 – מילווקי 105

נצחון שלישי העונה למילווקי על הראפטורס. יאניס סיים עם 19-9-5, מידלטון הוסיף 18, ודי ג'י ווילסון קלע 16. סיאקם הוביל את הראפטורס עם 28. קוואי רק עם 16 ב-7 מ-20 מהשדה.

https://twitter.com/NBA/status/1091224629551788032

לוס אנג'לס קליפרס  120 – לוס אנג'לס לייקרס 123 (הארכה)

לברון ג'יימס חזר הלילה ועזר ללייקרס לנצח בהארכה. ג'יימס סיים עם 24-14-9. סטיבנסון הוסיף 20 מהספסל ואינגראם סיים עם 19-4-4.

https://twitter.com/NBA/status/1091227187066425345

לו וויליאמס הוביל את הקליפרס עם 24 נקודות. בברלי עם 17-8, האריס עם 15-8-8.

סן אנטוניו 117 – ברוקלין 114

הספרס מנצחים את הנטס בשיניים. 2:46 לסיום ג'ו האריס קולע שלשה ונותן לנטס יתרון 109 – 106. אולדריג', וייט ודרוזן הופכים את זה ליתרון 112 – 109. הנטס נצמדים, אבל אולדריג' קולע עוד 5 נקודות כדי להבטיח את הנצחון. נאפייר מחטיא שלשת שיוויון על הבאזר. ייט הוביל את סן אנטוניו עם 26 ו-6 אסיסטים, אולדריג' מסיים עם 20-13, מילס עם 17, דרוזן עם 15-10-4, גיי עם 15-7. דיאנג'לו ראסל הובי לאת הנטס עם 25. ג'ו האריס ודמארי קארול קלעו 18 כל אחד.

אורלנדו 107 – אינדיאנה 100

אינדיאנה לא מסתדרת בלי אולדיפו. טרנס רוס הפגיז 30 נקודות (מתוכם 13 ברבע הרביעי). אוגוסטין הוסיף 20 (14 ברביעי) כדי להוביל את אורלנדו לרבע אחרון של 38 נוקודת לעומת 27 בלבד של הפייסרס. ווצ'ביץ' סיים עם 17-10-5, וג'ונתן אייזק עם 13-13. מיילס טרנס הוביל את הפייסרס עם 27-7, בוגדנוביץ' קלע 21, יאנג עם 16-10. סאבוניס רק עם 4-4 ב-1 מ-9 מהשדה.

דטרויט 93 – דאלאס 89

המאבריקס בלי השחקנים שעזבו בטרייד הלילה (ג'ורדן, מת'יוז, סמית' ג'וניור) וגם בלי אלה שיגיעו. בנוסף, לוקה סובל מכאבים בקרסול ולא שיחק. אנדרה דראמונד התעלל באין גבוהים של דאלאס עם 24-20, בלייק גריפין גם לא ריחם עם 24-10-6. ועדיין דאלאס הובילו עד 2 דקות לסיום. אנדרה דראמונד העלה את הפיסטונס ליתרון ובלייק גריפין הגדיל אותו ל-3. רג'י ג'קסון ודראמונד השלימו את הנצחון מקו העונשין.

האריסון בארנס הוביל את דאלאס עם 27-7-4. דווין האריס הוסיף 15 מהספסל.

 

קרא עוד

קריסטאפס פורזינגיס עובר לדאלאס

שעה בלבד אחרי שיצא לתקשורת הסיפור שפורזינגיס והניקס נפגשו ואולי הלטבי ביקש טרייד, והוא מוצא את עצמו בדאלאס.הניקס לא מחכים ושולחים את פורזינגיס לדאלאס, ביחד עם קורטני לי וטים הארדאווי ג'וניור. דאלאס שולחת לניו יורק את דניס סמית' ג'וניור, דיאנדרה ג'ורדן ו-ווסלי מת'יוז. בנוסף דאלאס תשלח לניקס בחירת סיבוב ראשון עתידית (כנראה רק 2021, כי ב-2019 הם התחייבו לאטלנטה).

קרא עוד

עדכונים 31.1.19

עדכונים ומשחקים:
 
 
 
 
דני איינג' על המצב עם קיירי: "אני מדבר איתו כל יום ואני עדיין מקבל את הרושם שהוא מתכנן להישאר כאן שנים קדימה, אבל מניח שנדע באמת רק בקיץ."
 
לברון השתתף באימון באופן מלא. לא צפוי לשחק הלילה.
קריסטאפס פורזינגיס נפגש עם הנהלה ובעלים של הניקס, והביע את דאגותיו מההפסדים, הכיוון של המועדון וחוסר הודאות שעלול ליצור תרבות ארגונית בעייתית. על פי ווג' פורזינגיס מעוניין לשחק עבור הניקס כמועדון מצליח ומנצח וביקש הבהרות לגבי מיקומו בארגון בעתיד. לפי ווג' השחקן אמר שאם המועדון ימשיך בכיוון הזה הוא מעדיף טרייד.
 
טרי רוזייר נשאל מדוע הוא הרבה יותר טוב כשהוא פותח וענה "כשקיירי משחק, אתה קצת בסוג של מופע, אתה לכוד בלצפות בשואו."
 
גורדון הייוורד על המשחק שלו: "ימים מסויימים הם יהלומים. ימים אחרים הם פשוט אבנים."
 
לונזו בול מעדיף לשחק בניקס או בשיקגו.
 
גרג פופוביץ' על פי השמועות התקשר להזהיר את דמפס שלא יסחור עם הלייקרס. (בגלל זה דמפס לא עונה לשיחות של מג'יק?)
 
למרות שדמפס מסנן את מג'יק דווח שהפליקנס רואים בלונזו פוטנציאל אולסטאר ובמידה ויגיע הוא יפתח בעמדת הרכז.
עדכון: דמפס ופלינקה דיברו, הלייקרס העבירו 5 הצעות שונות והצדדים קבעו שיחה רצינית להמשך. יש מצב שלפלינקה היה המספר הישן של דמפס?
 
 
 
הסיקסרס מעוניינים בדוויין דדמון. ההוקס מעוניינים בפולץ בתמורה.
 
הפליקנס הורידו את אנת'וני דייוויס מסרטון פתיחת המשחק.
אלווין ג'נטרי נשאל האם יש מצב שדייוויס שיחק את משחקו האחרון במדי פליקנס וענה שהוא לא יודע ולא יכול לענות על זה.

 
על פי ווג' הסלטיקס הודיעו לפליקנס שמלבד קיירי כולם זמינים.
 
דמיאן לילארד מבטיח לנצח בתחרות השלשות.
 
מרכוס מוריס על שמועות הטריידים: "אפשר להרגיש את השינוי במצב רוח."

הבעלים של הוויזארדס אמר שאין כוונה להעביר בטרייד אף אחד מהטריו של וול-ביל-פורטר. ושהקבוצה מכוונת השנה לפלייאוף.

ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום דווקא לא מתרגשים משמועות הטריידים.
 
שמועה לפיה הלייקרס מעוניינים בג'ייסון קיד במקום לוק וולטון.
 
 
 
 
 
 
משחקים:
 
02:00 דטרויט מארחת את המאבריקס שידור בספורט 5 לייב
 
02:00 אורלנדו מארחת את הפייסרס
 
03:00 הבאקס בטורונטו. 2 הקבוצות הטובות במזרח, ואולי הטובות בליגה מלבד גולדן סטייט נפגשות. שידור בספורט 5
 
03:30 סן אנטוניו מארחים את הנטס.
 
05:30 גולדן סטייט מארחים את הסיקסרס. פילי רוצה להראות שהיא ראויה למקומה בצמרת.
 
05:30 הקליפרס נגד הלייקרס. הדרבי של ל.א.
 
 
 
 
 
 
 
לפוסט זה מצורף: יותר מ-2 נחמד כפליים או: למה כל דיון על השחקן הטוב בהיסטוריה מסתכם רק ב-2 שמות, ומזניחים לא מעט אחרים?
 
 
קרא עוד

אנתוני דייויס יהיה לייקר

ביום שני יצאה ההודעה שלא חידשה שום דבר לאף אחד, ועלתה לאנתוני דייויס חמישים אלף דולר. הסוכן של דייויס, ריץ' פול, הודיע לתקשורת, שדייויס הודיע לפליקנס שהוא לא מתכוון לחתום שם על הארכת חוזה, וביקש מהקבוצה טרייד. מהרגע שבו דייויס שכר את שירותיו של פול, היה ברור שהרגע הזה יגיע, והנה הוא כאן. אקדח שמופיע בספטמבר, יירה בינואר. הטור הזה יספר קודם איך הגענו עד הלום. החלק השני יסביר למה אני חושב שדייויס יהיה בלייקרס ואפילו תוך פחות משבוע.

השתלשלות העניינים

במסגרת פרוייקט המושכים בחוטים שעשינו, כתבנו בעבר על דל דמפס. קשה לומר שהרבה השתנה אחרי שהכתבה הזו הסתיימה. דמפס ניהל את ניו אורלינס עוד לפני שדייויס הגיע, ספק אם הוא יהיה שם אחרי שדייויס יעזוב. במקום לקחת את הזמן, לתת לקבוצה להיבנות מלמטה עם צעירים כישרוניים, להשיג בחירות גבוהות (סטייל התהליך רק בלי להשתין מהמקפצה, יותר דומה למה שעשו באוקלהומה סיטי), דמפס זרק את כל בחירות הדראפט שהיו לו על שחקנים ותיקים שעלו לו המון כסף: ג'רו הולידיי, עומר אשיק, בוגי קאזינס וניקולה מירוטיץ' (שבמקרה הזה הוא רצה להפטר מהחוזה של עומר אשיק). פוטנציאלית, הפליקנס היו יכולים להחזיק בקבוצה את דייויס, דריימונד גרין, יאניס אנטדקומפו, ניקולה יוקיץ', באדי הילד ואחרים, לא שמישהו חושב שהפליקנס היו מממשים את הפוטנציאל הזה על ידי בחירה בדראפט.

ראינו ניצוצות קלושים מניו אורלינס כשהם עלו לפלייאוף ב-2015, ובעונה האחרונה עם הסוויפ שעשו לפורטלנד. את הפלייאוף הבא שלו דייויס ישחק במדים של קבוצה אחרת, וזה על דמפס. היו לו 7 עונות לבנות סביב דייויס קבוצה ראויה, אבל במקום זה הוא בנה אד הוק כל קיץ, ולא תכנן קדימה. הוא שילם יותר מדי נכסים בשביל להביא שחקנים בינוניים או שילם הרבה יותר מדי כסף לשחקנים רעים, ואחר כך נתן נכסים בשביל להפטר מהם. זה היה בלתי נמנע שהפליקנס יגיעו למצב הזה. דייויס כבר הבהיר בכל דרך אפשרית שהסופר מקס לא מעניין אותו. הוא יודע שהוא ירוויח יותר כסף בקבוצה אחרת, במיוחד אם מדובר על שוק גדול ובמיוחד אם הוא יתחרה על אליפויות. זה כבר לא יקרה בניו אורלינס. עכשיו השאלה היא רק איך זה יגמר.

למה לא לחכות לקיץ

קראתי כבר לא מעט תגובות שאומרות שניו אורלינס חייבים לחכות לקיץ, אסור להם לעשות עכשיו טרייד עם הלייקרס. הסיבות העיקריות שראיתי:

1. לראות מי תקבל את הבחירה הראשונה בדראפט ולנסות להשיג את זאיון וויליאמסון – השטות הכי גדולה שראיתי. אפילו ה-GM הכי גרוע בליגה (בואו לא נחזור לדמפס) לא יוותר על 8 עונות מובטחות של פוטנציאל כמו וויליאמסון בשביל עונה אחת של דייויס. וזו תהיה רק עונה אחת. אם בחרתם ראשונים בדראפט, הסיכוי שלכם להשאיר את דייויס ליותר מעונה אחת הוא לא קיים. למעשה, לאף קבוצה מהטופ 5 אין אינטרס לעשות טרייד כזה. רק הניקס טיפשים מספיק בשביל לנסות. הדרך היחידה של הפליקנס להשיג את וויליאמסון או בארט ואחרים זה להשיג בחירת דראפט גבוהה בעצמם. בשביל שזה יקרה עדיף להם להמשיך את העונה בלי דיוייס, ואולי אפילו בלי הולידיי, מירוטיץ' ורנדל.

2. עדיף להם ליצור תחרות בידינג בין הסלטיקס ללייקרס – הרי דני איינג' ידוע כאחד שאוהב להעניק במו"מ וברור שהוא יקפיץ את המחיר של דייויס עשרות מונים. וברצינות, לא מכיר הרבה מנהלים שניצחו טרייד עם איינג', וזה לא ממש משנה כמה איינג' רוצה את דייויס. יש שאלה אחת חשובה שצריך לשאול, בעיניי כל השאר שולי. האם איינג' יסכים לכלול את טייטום בטרייד על דייויס או לא. אם כן, אף אחד לא יכול להתחרות בחבילה של הסלטיקס. אם לא, החבילה של צעירי הלייקרס היא לא הרבה פחות טובה.

זה נכון שיש לאיינג' המון נכסים חוץ מטייטום – בחירות סיבוב ראשון (אף אחת כנראה לא תהיה בעשיריה הראשונה), ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, טרי רוז'ייר, רוברט וויליאמס. עדיין טייטום הוא ההיילייט. בראון הראה המון פוטנציאל בעונה שעברה ודעך קצת השנה. רוז'ייר מסיים את חוזה הרוקי שלו העונה, וסמארט כבר עבר אותו, שניהם הרבה פחות אטרקטיביים. בלי טייטום אני אולי מעדיף לסחוט את הלייקרס.

האם איינג' יהיה מוכן להעביר את טייטום בעסקה על דייויס? גם אם עכשיו יגיד שכן, האם זה יחזיק עד הקיץ? האם במידה וטייטום ייתן פלייאוף מצויין זה יהיה רלוונטי? האם יוותר על 7 עונות דיי בטוחות של טייטום בשביל אחת בטוחה של דייויס? יותר מדי שאלות, על אחד הנושאים ונותנים הכי טובים בליגה. אני באמת לא חושב שהפליקנס צריכים לחכות לקיץ בשביל לראות מה איינג' יציע, להיפך, עדיף להם להחזיק את האיום הזה מעל הראש של הלייקרס עכשיו, ולא לחכות לקיץ, ואז הלייקרס יראו שהאיום אולי לא כל כך גדול בלי טייטום.

למה דווקא ללייקרס

לחץ-לחץ-לחץ-לחץ. אחרי שהלייקרס פספסו גם את ג'ורג' וגם את קוואי, הם לא יכולים לפספס את דייויס. הם חייבים להראות תוצאות. מעבר ללחץ הרגיל של המועדון, הקהל והבעלים, תוסיפו לזה את הלחץ של לברון והחבורה שלו וזה המון המון לחץ. לברון בתחילת השנה אמר שהוא הולך לתת ללייקרס את הזמן לבנות קבוצה סביבו, אני לא הייתי רוצה להיות זה שיצטרך לספר לו שדייויס לא בא כי לא היו מוכנים לוותר על אינגראם\זובאץ\קוזמה\מיכאליוק\מג'יק\הוליווד\מה שיבקשו. הלייקרס יחזרו לפלייאוף העונה (למרות שעכשיו הם מחוץ לפלייאוף, ולמרות שפרשנים סוג ז' מכרו לכם בקיץ שהם לא יגיעו), ועדיין זה ממש לא יספק אף אחד. עם דייויס הם אינסטנט קונטנדרים (אלא אם כן לברון יעשה לדייויס מה שעשה לבוש ולאב), גם אם נשארים להם רק חמישה שחקנים בסגל.

ולכן אם אני הפליקנס אני מוכן לעשות טרייד עם הלייקרס עד יום חמישי הבא, במידה והם מוכנים לתת לי את החבילה הזו:

בול, אינגראם, קוזמה, הארט, זובאץ + השלמות כספיות + 3 בחירות דראפט. כן, ברור לי שזה המון, אבל זה מה שייקח בשביל לעשות טרייד עכשיו. לא יקרה עד חמישי, הפליקנס יוכלו לחכות לקיץ ולהתפשר אז. יש סיכוי שהלחץ יגרום ללייקרס להגיד כן, ולו רק בשביל לא לבזבז את העונה הנוכחית, ואיכשהו לפספס עוד סופרסטאר. לפליקנס יש עכשיו המון לוורג' על הלייקרס, הם ממש לא צריכים לחכות לקיץ.

אגב אם אני ממש חמדן, אני מוסיף גם את הולידיי לטרייד, למרות שלדעתי החוזה שלו טיפה יקר אבל סחיר בהחלט.

בכל מקרה אני חושב שדייויס יהיה לייקר עד חמישי הבא. א. כי אני חושב שדמפס לא מספיק טוב בשביל לנהל את המו"מ הזה, והוא כנראה יהיה מוכן לסגור על פחות. ב. כי אני חושב שהלחץ יכריע את הלייקרס, והם יעשו הכל בשביל להשיג את דייויס.

תגיות: , , , ,
קרא עוד

סיקורים 30-1-19

אחרי שבוע שלי בחו"ל, הגיע הזמן לחזור לסקר את משחקי ה-NBA.

ניו אורלינס 99 – דנבר 105

ניו אורלינס יכולה להתלונן שהפציעות הרסו לה את העונה, אלא שדווקא הקבוצה שהיא פגשה הלילה סבלה מלא מעט פציעות משלה, ועדיין מחזיקה במקום השני במערב. ההבדל הוא בעומק, ובצעירים שדנבר אספה ועזרו לה לשמור על הדירוג שלה במערב. גם הלילה הצעירים האלו בלטו: מונטה מוריס עם 20-7-7, ומאליק ביזלי שקלע 22 נקודות. מעל כולם כמובן יוקיץ' עם 20-13-10 כשהוא מוסיף 3 חטיפות ו-2 חסימות.

בצד השני רק הולידיי משחק מהחמישיה המקורית. פייטון, מירוטיץ', רנדל וכמובן דייויס, בחוץ עם פציעות. הולידיי החזיר 22-6-6 וקנריק וויליאמס הוסיף 21. ג'אליל אוקאפור הוסיף 14-8.

למרות ההרכב הבעייתי הפליקנס הצליחו להשאר קרוב לדנבר. 3 דקות לסיום המשחק שלשה של מאליק ביזלי נתנה לדנבר יתרון 7. איאן קלארק וג'רו הולידיי קלעו שלשות שצמצמו לנקודה בלבד. ניקולה יוקיץ' היה במקום לקלוע 2 סלים שנתנו לדנבר מרחק בטחון והבטיחו את הנצחון.

פורטלנד 132 – יוטה 105

הטריילבלייזרס הפגיזו 45 נקודות ברבע הראשון, פתחו פער של 18, ושייטו בהמשך המשחק. ההגנה של יוטה לא תפקדה היום. את עיקר הנזק עשו 2 הגארדים של פורטלנד : דמיאן לילארד עם 36-8-11

וסי ג'י מקלום עם 30. מקלום פתח עם 9 מ-9 מהשדה.

https://twitter.com/NBA/status/1090858644252569600

נורקיץ' לא שיחק ובמקומו פתח מאיירס לנארד שגם הוא קלע 16 נקודות (7 זריקות בלבד) עם 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. דונובן מיטשל הוביל את יוטה עם 22, וגובר הוסיף 15-9.

בוסטון 126 – שארלוט 94

בוסטון לא הייתה צריכה את קיירי בשביל, ושמרה את שארלוט על 35 נקודות בלבד במחצית השניה, כשהיא קולעת 35 ברבע השלישי לבד. ג'יילן בראון הוביל עם 24-10, טייטום הוסיף 20. קמבה ווקר הוביל את שארלוט עם 21.

וושינגטון 107 – אינדיאנה 89

החיים בלי אולדיפו הרבה פחות טובים. וושינגטון פותחת פער 14 במחצית ושומרת עליו במחצית השניה. בראדלי ביל הוביל עם 25

https://twitter.com/NBA/status/1090846576506032128

ג'ף גרין עם 23-5-6. תדאוס יאנג עם 13-7-5 היה הקלע המוביל את הפייסרס שקלעו ב-פחות מ-40% מהשדה.

מינסוטה 99 – ממפיס 97

משחק דל אחוזים של שתי הקבוצות כשגם ההארכה נגמרת בתוצאה 6 – 4. טאונס היה זה ששלח את המשחק להארכה עם הטבעה 33 שניות לסיום. מייק קונלי החמיץ, וגם ג'ארד בייליס שלקח אחריות בצד השני. טאונס היה זה שהכריע את המשחק אחרי ריבאונד התקפה מהחטאה של וויגינס. בייליס הוביל את מינסוטה עם 19, טאונס עם 16-10. קונלי הוביל את ממפיס עם 26, גאסול עם 19-7-4.

סקרמנטו 135 – אטלנטה 113

הקינגס ממשיכים לרוץ ועדיין מסוגלים לראות את הפלייאוף. כרגע הם במקום העשירי במערב, עם מאזן זהה ללייקרס במקום התשיעי. הארי ג'יילס הראה קצת מהפוטנציאל שלו עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים.

https://twitter.com/NBA/status/1090855147457134594

באדי הילד הוסיף 18, באגלי עם 17-12,  בוגדנוביץ' עם 16-4-7. טרה יאנג הוביל את אטלנטה עם 23 ו-8 אסיסטים. ג'ון קולינס הסתפק ב-14 ו-7 ריבאונדים.

ניו יורק 90 – דאלאס 114

הופעה ראשונה של דונצ'יץ' במדיסון סקוור גארדן ודניס סמית' ג'וניור גנב את ההצגה עם טריפל דאבל נאה של 13-10-15. בארנס הוסיף 19, מת'יוז 17, ודונצי'ץ' הסתפק ב-16-8-5. נוביצקי הזכיר נשכחות עם 14.

קווין נוקס הוביל את הניקס עם 17.

מיאמי 89 – שיקגו 105

הפסד רע של ההיט שנתנו לבולס לקלוע היום. 51.3% מהשדה. בובי פורטיס עלה מהספסל ל-26, ויין סלדן הוסיף 20 ו-8 אסיסטים. מארקנן עם 14-13 אבל באחוזים רעים (4 מ-15). טיילר ג'ונסון הויבל את מיאמי עם 15 נקודות אבל גם עם המינוס הכי גדול בפלוס מינוס (17). ההיט לא פגעו עם 38%.

טופ 10

קרא עוד

עדכונים

טוויטר

פייסבוק

טלגרם

עדכנוים בטלגרם:
https://t.me/NBAorangeball

תפריט נגישות