בזמן שישנתם הוא טור יומי שמתמקד ב3 אירועים מהלילה האחרון בNBA. 

 

ניו יורק ניקס 78 מיאמי היט 97

 

 

הניקס הגיעו למשחק כשהם במקום ה10 מול מיאמי שבמקום ה4. ההיט בעידן פוסט לברון לא מוכנים לשקוע בבינוניות או בניה מחדש, ומציגה כדורסל יפה העונה.

ההיט הגיעו למדיסון סקוור גארדן במטרה לשמור על מיקומה והראו שהם ראויים למקומם בפסגת המזרח. ללא ספק ההיט טובים יותר, וכשהקו הקדמי של הניקס נקלע לבעיית עבירות, ההבדלים עוד יותר גדולים.  כשהם היו על המגרש, הם הציגו את הדברים שכבר רגילים אליהם

 

 

מיאמי פתחה את המשחק חזק והמחצית הסתיימה בתוצאה 47-29. למחצית השניה הניקס הגיעו בצורה טובה יותר, וגם ההיט קצת הורידו לחץ והושיבו את ווייד על הספסל. ההתקפה שלהם קצת האטה, למרות יכולת טובה של בוש. הניקס צמצמו, ווייד חזר והגבוהים של הניקס ירדו בשל עבירות. ווייד הראה מעט יכולת וינטאג' מול גלאווי

 

ג'ראלד גרין גם כן הותיר חותם ברבע השלישי וסיים את המשחק כקלעי מוביל של ההיט עם 25, מתוכם 20 במחצית השניה. גרין נותן למיאמי הרבה יותר מסתם אתלטיות, נותן יכולת התקפית יעילה מאוד העונה אבל הוא גם מפתיע ביעילות הגנתית והמשחק הזה ביחד עם הרוקי ווינסלו, עשה עבודה טובה על כרמלו שסיים עם 11 נקודות בלבד, שיא שלילי העונה של מלו.

בצד ההגנתי של מיאמי יש כמובן גם את ווייטסייד, שהעונה עומד בינתיים על ממוצע של 4.8 חסימות למשחק. את המשחק הזה הוא סיים עם 14 ריב' ו6 חסימות.

 

 

מיאמי מנצחת את הניקס פעמיים באותו שבוע בהפרש ממוצע של 18 נקודות. הניקס יכולים להתנחם בכך שהספסל שלהם מתחיל לספק תרומה ראויה לציון. קיל אוקווין נכנס מוקדם יחסית במקום לופז ונתן תרומה של 8 ריב' ו3 אסיסטים, כולל זה

 

ג'ריאן גרנט נראה טוב בפיקנרול עם לופז ואפילו מסר 6 אסיסטים ללא איבוד. אולי הוא צריך לקבל יותר קרדיט? אה, ולנגסטון גלאווי הצליח לקלוע שלשה. ברכות.

 

תקציר המשחק באתר ה NBA

 

 

 

אינדיאנה פייסרס 104 שיקגו בולס 92

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה בידיעה שהמנצחת תופסת את המקום השני במזרח, ושתיהן הגיעו למשחק הזה במטרה להעביר מסר. אין ספק שהמסר של הפייסרס הועבר בצורה ברורה.

הבולס בתקופה האחרונה ניצחו אמנם כמה משחקים צמודים, אולם הרגיש שהם לא משחקים כדורסל מבריק מדי. הפעם מול הפייסרס, היה קצת יותר קשה.

סי ג'יי מיילס המשיך ביכולת הטובה שלו וקלע 16 נקודות במחצית (כל הנקודות שלו במשחק), פול ג'ורג' התקשה בהתחלה בקליעה והגנת הפייסרס חנקה את רוז שסיים את המחצית עם 1-8.

 

 

במחצית השניה הבולס חזרו טוב יותר, בעצם מירוטיץ' חזר טוב עם תצוגת קליעה מרשימה. הבעיה שגם עליו ניתן הלילה להגיד שאין עוד מלבדו…

 

בצד של הפייסרס האגרסיביות של אליס עזרה למנוע שיטפון והשאירה את אינדיאנה בהובלה, ופול ג'ורג' מצא את הקליעה שלו וקלע 24 נקודות  במחצית השניה מתוך 33 סה"כ והראה יכולת אדירה והוביל את התקפת הפייסרס בתצוגה משכנעת. לעומת זאת הבולס שיחקו כמו שרוז הגדיר זאת:

 

 

ומהצד השני, שאלה לקהל:

 

תקציר המשחק באתר ה NBA

 

 

 

 

אוקלהומה-סיטי ת'אנדר 103 דטרויט פיסטונס 87

 

רג'י ג'קסון חוזר לראשונה אל הקבוצה שויתרה עליו, ומהצד השני עושה רושם שלא לקחו את זה אישית

 

 

הת'אנדר שייטו לנצחון ללא שום מאמץ מיוחד, הפיסטונס פשוט קרסו והגישו להם את הנצחון.

יכול להיות שזה בגלל שג'קסון קרס מול האקסית עם 4-16 מהשדה (2-6 מהשלוש) 2-13 במחצית השניה, וגם קק"פ עם 1-9 במחצית השניה. אבל בעיקר זו הייתה ההגנה של הפיסטונס שכשלה.

אמנם בד"כ דוראנט בלתי עציר ולא משנה נגד מי הוא משחק, אבל הפעם גם שחקנים אחרים כמו אוגוסטין וקאנטר נראו כמו שחקני התקפה טובים במיוחד.

 

הגנת הצבע של הת'אנדר דווקא הייתה סולידית. דראמונד עד המשחק קלע בממוצע 18 נק' ב50% מהשדה, סיים את המשחק עם 15 ב43%.

 

במחצית השניה בילי דונובן צמצם רוטציה ל8 שחקנים, השאיר את קוליסון בחוץ, וגם את מורו שאמנם עשה עבודה טובה בהגנה, אולם היה חושך מבחינת הקליעה.  אנדרה רוברסון קיבל 17 דקות ברצף מפתיחת המחצית, והחזיר תפוקה טובה.

רג' ג'קסון כאמור היה חושך אצל הפיסטונס וחטף קריאות בוז בכל נגיעה. רוברסון עשה עבודה טובה מאוד גם על מרכוס מוריס. בסה"כ עבודה הגנתית טובה מאוד. הת'אנדר עברו את הפיסטונס בצורה משכנעת

 

תקציר המשחק באתר ה NBA

 

 

 

 

טופ 10 היומי