מוצ"ש נערכו הדראפטים של ליגות הH2H של הכדור הכתום, ורציתי להביא לכם קצת מהמחשבות, אסטרטגיות ותחושות. אם מי מכם רוצה ללמוד מזה עבור ליגות הרוטיסירי, קחו בחשבון את ההבדלים, ושימו לב שמה שטוב לH2H יכול להיות רע מאוד לרוטו. אני אתן את הבחירות סיבוב אחרי סיבוב, ואז את המחשבות שלי, כשאפרט גם מה אני חיפשתי בכל בחירה. כמובן שלא אתייחס פה למנג'רים האחרים. לצערי היה לנו מנג'ר אחד שנעלם ולא השאיר רשימה, ככה שאפשר לבדוק גם את הרשימה של יאהו. אתם מוזמנים לתת את דעתכם בתגובות.

 

סיבוב ראשון

הבחירות: אנתוני דייויס, סטף קארי, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט, כריס פול, ראסל ווסטברוק, דמארכוס קאזינס, לברון ג'יימס, קוואי לאונרד, כרמלו אנתוני, דיאנדרה ג'ורדן, אל הורפורד, קליי תומפסון, ג'ימי באטלר, אנדרה דראמונד, ג'ון וול

שלי : סטף קארי – בליגה של 9 קטגוריות ההבדל בין הארדן לקארי הוא קטן לטובת הארדן אבל לא מספיק בשביל לגרום לי לותר על השחקן האהוב עלי.

אוטומטית : אל הורפורד. שחקן יציב מאוד אבל לא מבריק בשום תחום ולכן לדעתי שווה סוף סיבוב שני. הדירוג של יאהו גבוה מדי.

שימו לב: דיאנדרה ב11. לא חושב שאפילו אמא שלו הייתה בוחרת אותו כל כך גבוה. המחשבה הייתה פאנט עונשין(פאנט = לותר מראש על קטגוריה מסויימת כי השחקן במקרה הזה דיאנדרה פשוט מזעזע בה) שזה מחשבה נחמדה, הבעיה היא שבבחירה הבאה (סיבוב 2) אין סיכוי שדראמונד או גובר, שאלה השחקנים שתרצו לצוות עדיין יהיו פנויים. לדעתי דראמונד פה היה בחירה טובה יותר.

בכלליות : התחלה סטנדרטית. דוראנט רביעי שזה בסדר, רק קחו בחשבון שזה הימור כיוון שהפציעה שהוא עבר אינה קלה כלל וכלל ויש כאן סיכון לא קטן. קוואי ב9 לדעתי זה מוקדם מדי. כרמלו לא ישאר לעשיריה השניה, למרות עונה רעה. דראמונד מדורג 40+ ביאהו אבל עדיין לא ראיתי אותו נופל מעבר לבחירה ה20.

 

סיבוב שני

הבחירות: דמיאן לילארד, רודי גובר, סרג' איבקה, בלייק גריפין, פול מילסאפ, אל ג'פרסון, ניקולה ווצ'ביץ', דריימונד גרין, נרלנס נואל, קווין לאב, פול ג'ורג', מארק גאסול, לאמרכוס אולדריג', ברוק לופז, גורדון הייוורד, קיירי אירווינג

שלי : גורדון הייוורד. לא הייתי מרוצה מהסנטרים שהיו כאן וחיפשתי שחקן שיקלע באחוזים טובים, יספק נקודות, שלשות ואסיסטים. אני אוהב את המעמד של הייוורד ביוטה.

אוטומטית : פול מילסאפ. כל שנה מתדרדר למטה, כל שנה מחזיר ואליו של סיבוב ראשון. דווקא כאן יאהו צודקים וההמון טועה.

שימו לב : עדיף לבחור בסוף מאשר באמצע. זה מאפשר לבחור לקבוצה כיוון מהרגע הראשון, ולאסוף צמד שחקנים מעולה. ג'ון וול ודמיאן לילארד זה שילוב מעולה. אנדרה דראמונד ורודי גובר זה שילוב מצויין. כאן זה גם מקום הרבה יותר טוב לעשות פאנט עונשין.

בכלליות: בלייק גריפין הולך בחלק מהדראפטים עוד בסיבוב ראשון. לא בטוח שהוא שווה את זה. פול ג'ורג' ומארק גאסול בסוף סיבוב שני זה מעולה. קיירי מוקדם בהתחשב בפציעה שלו (ברוטו הייתי אוהב את זה יותר) אבל זו הייתה בחירה אוטומטית עקב ניתוק פתאומי.

 

סיבוב שלישי

הבחירות: פאו גאסול, ויקטור אולדיפו, אריק בלדסו, קייל לאורי, חסן וייטסייד, דרק פייבורס, מייק קונלי, ג'ף טיג, דני גרין, כריס בוש, טייריק אוונס, דירק נוביצקי, גוראן דראגיץ', רודי גיי, ניקולאס באטום, גרג מונרו

שלי : ויקטור אולדיפו. שוב העדפתי שחקן דומיננטי על סנטר. דיפו כמו הייוורד יתרום אסיסטים חטיפות ונקודות. זה מייצב לי קו אחורי נהדר. סנטרים נדוג בהמשך.

אוטומטית : דירק נוביצקי. הגרמני מתדרדר ברוב הדראפטים שראיתי לסיבוב רביעי ואפילו חמישי. אליפות אירופה לא עזרה לערך שלו כמו גם המצב של דאלאס.

שימו לב : רודי גיי גם מתדרדר, אבל בסוף סיבוב שלישי זו בחירה נהדרת.

בכלליות : אחלה סיבוב ללא הפתעות. טייריק נבחר טיפה מוקדם אבל בהתחשב במצד של הולידיי זו יכולה להיות בחירה מצויינת.

 

סיבוב רביעי

הבחירות: טוביאס האריס, רג'י ג'קסון, ברנדון נייט, דוויט הווארד, טרבור אריזה, קייל קורבר, יאניס אדטוקומבו, קארל אנתוני-טאונס, דמארה קארול, ברדלי ביל, מרסין גורטאט, דנילו גאלינרי, ג'ונאס ואלנצ'יונאס, טים דאנקן, אנדרו וויגנס, קנת' פאריד.

שלי : אנדרו וויגנס. מאמין שהוא יהיה שחקן מעולה, ועבור אלה יש את קפיצת השנה השניה. בדראפטים אחרים הוא לא החזיק לסיבוב החמישי ולכן מיהרתי לחטוף אותו. בחירת אפסייד שנקווה שתשתלם.

אוטומטית : טרבור אריזה. כמו מילסאפ לא מוערך מספיק בפאנטזי.

שימו לב: דוויט הווארד היה נבחר בעבר בסיבוב 1-2, במיוחד בליגה עם נטיה לסנטרים. הפעם הוא נעצר בסיבוב רביעי. בהתחשב בזה שיש לו כאבי ברכיים כבר בפריסיזן, לדעתי היה צריך להמשיך להתדרדר.

בכלליות: סיבוב פחות בטוח, וכאן כבר מתחילים ההימורים. רג'י ג'קסון (קיבל חוזה מקס, חייב להחזיר תוצרת), אנתוני-טאונס (בחירה מספר 1), גאלינרי וגם וויגנס שלי. דאנקן התדרדר, אבל דווקא השנה נראה לי שהוא יחזיר פחות תפוקה. עם אולדריג' בהרכב יהיו לו פחות דקות ופחות נגיעות.

 

סיבוב חמישי

הבחירות: מונטה אליס, אנאס קאנטר, צ'אנדלר פארסונס, קמבה ווקר, כריס מידלטון, אייזיה תומאס, זאק ראנדולף, מייקל קרטר-וויליאמס, טרנס ג'ונס, דמאר דרוזן, אלפריד פייטון, ניקולה מירוטיץ', גורג'י ז'אנג, ג'ורג' היל, רוברט קובינגטון, רובין לופז.

שלי : אנאס קאנטר. בשלב הזה הייתי חייב סנטר. אחרי החסימות כבר אין לי מה לרדוף ולכן אני מחפש סנטר שקולע באחוזים גבוהים ומוריד ריבאונד. קאנטר עשה 18-11 בOKC ועבורי זה מספיק טוב. הוא יפתח על הספסל אבל יראה מספיק דקות והוא עדיין הגבוה ההתקפי הכי טוב של OKC. בחירה מוקדמת אבל אני מהמר על ה70 מליון שהת'אנדר ישלמו לו.

אוטומטית: ניקולה מירוטיץ'. אני מתקשה להבין למה יאהו דירגו אותו כל כך גבוה. אמנם אין ספק שהוא שחקן מעולה אבל עם פורטיס הפקק בעמדות הפנים של הבולס רק גדל, ויש גם תוכנית לשחק עם מקדרמוט ב4.

שימו לב: קמבה ווקר בחירה נהדרת בסיבוב חמישי. האכיל אותי מרורים בשנה שעברה עם הפציעה וההעלמות שלו (קרע במיניסקוס) אבל אני מקווה בשבילו שלא יחזור עליה.

בכלליות : זאק ראנדולף מתדרדר כל שנה אבל שווה דאבל דאבל קבוע. אלפריד פייטון מצויין בשביל פאנט אחוזים. לז'אנג יש המון הייפ אבל גם הוא תקוע בפקק תנועה לא קטן.

 

סיבוב שישי

הבחירות: טייסון צ'אנדלר, טיי לאוסון, ווסלי מת'יוז, ג'ו ג'ונסון, ג'רו הולידיי, רוי היברט, ראיין אנדרסון, ג'ארט ג'ק, תדאוס יאנג, מארקיף מוריס, עמנואל מודיאי, ג'י ג'י רדיק, מאיירס לאונרד, ג'אליל אוקאפור, ג'ואקים נואה, ארסן אילאיסובה.

שלי: ג'ואקים נואה. הצרפתי נופל בכל הדראפטים שלי עד שאני מרים אותו. העונה האחרונה הייתה מכה קשה למי שהחזיק אותו, אבל מאמן חדש חיים חדשים. אין ספק שנואה ישחק פחות דקות אבל זה מצויין, כנראה שזה אומר גם פחות פציעות. הרבה פעמים ההתקפה של שיקגו הייתה נתקעת עם הכדור בידיים של נואה שעשה משהו שלילי. בהתקפה של הוייברג זה לא אמור לקרות. המון תנועה, מה שאמור להשתלב מצויין עם גבוה מוסר. נואה לא יתחיל לספק מליון נקודות, אבל בהחלט יביא מספרים יפים בריבאונדים, אסיסטים (לסנטר), חטיפות וחסימות עם מעט איבודים.

אוטומטית : ג'רו הולידיי. זו הייתה תאונה שחיכתה לקרות.

שימו לב : צ'אנדלר אחרי החוזה ובטיים שר עם אלכס לן. לא בטוח שהוא יביא את היציבות הרגילה שלו.

בכלליות : ג'ק הולך לפתוח בברוקלין, אבל אני מעדיף עליו את מודיאי עשרות מונים. התרומה של רדיק לא מוערכת מספיק.

 

סיבוב שביעי

הבחירות: ג'ורדן קלארקסון, דייויד לי, סי ג'י מקקלום, ריקי רוביו, אל פארוק אמינו, דוויין וייד, דרק רוז, יוסוף נורקיץ', ג'י אר סמית', דיאנג'לו ראסל, רייג'ון רונדו, דרון וויליאמס, טוני פארקר, ג'אבארי פארקר, אלק ברקס, ווילסון צ'אנדלר

שלי: דייויד לי. אם לי בריא, הוא שווה דאבל דאבל בכל משחק, בטח בקבוצה כמו בוסטון.

אוטומטית : דרון וויליאמס. כנ"ל סיבוב שישי. אף אחד לא רוצה לגעת בוויליאמס, כולם שבעי מרורים.

שימו לב: רוביו בשבע? גן בהתחשב בהיסטוריית הפציעות שלו. גם וייד (גניבה ברוטו, בעייתי בH2H), ורוז.

בכלליות : לא בטוח שאל פארוק אמינו יכול להצדיק את ההייפ. לראסל תהיה התחלה קשה. טוני פארקר הזדקן רשמית.

 

סיבוב שמיני

הבחירות: ג'וליוס ראנדל, מייסון פלאמלי, ג'ארד סאלינג'ר, קנטביוס קולדוול-פופ, קווין מרטין, קובי בראיינט, ג'רמי לין, מיילס טרנר, אריק גורדון, אוטו פורטר, טימופי מוזגוב, אד דייויס, לואל דאנג, טריי בורק, ג'ף גרין, דארן קוליסון.

שלי : ג'ף גרין. סקורר בעונת חוזה זה תמיד טוב.

אוטומטית : קווין מרטין. דווקא הצטערתי. מרטין אמור להיות שחקן שישי שזה תפקיד מושלם עבורו. את הנקודות הוא ימשיך לספק כי סקוררים נשארים סקוררים גם מהספסל. פחות דקות=פחות פציעות.

שימו לב : טריי בורק, רכז פותח בסוף סיבוב שמונה. השאלה היא כמה יוטה ישתמשו בו. קובי בסיבוב שמיני, עצוב.

בכלליות : לפני שבועיים לין בחיים לא היה נבחר ב7. ההייפ של טרנר גבוה מאוד ובינתיים לא מוצדק.

 

סיבוב תשיעי

הבחירות: קורטני לי, לו וויליאמס, ארון אפללו, ג'יי קראודר, חוזה קלדרון, רודני הוד, אייברי בראדלי, האריסון בארנס, מו וויליאמס, זאק לאבין, ג'וש סמית', אנדרו בוגוט, קייל אוקווין, זאזא פאצוליה, ארון גורדון, טאג' גיבסון.

שלי : לו וויליאמס. נקודות, אחוזי עונשין (עם יחסית הרבה הליכות) בבלאגן של הלייקרס לא יכול להיות רע.

אוטמטית : אנדרו בוגוט. סנטר שמיש בלי שום סקס אפיל. הגבלת הדקות של הווריירס מגבילה גם את התפוקה הגם שהוא בריא יותר.

שימו לב : קייל אוקווין יכול להיות יופי של גניבה בסיבוב 9.

בכלליות : לרודני הוד וזאק לאבין יש המון הייפ. מי מהם יצדיק אותו? שאלה קשה.

 

סיבוב עשירי

הבחירות: אמיר ג'ונסון, אלכס לן, פי ג'י טאקר, דניס שרודר, פטריק פטרסון, ג'ון הנסון, ברנדון ג'נינגס, ברנדן רייט, בויאן בוגדאנוביץ', מרכוס מוריס, אוון טרנר, סטיבן אדאמס, מרכוס סמארט, ג'אמאל קרופורד, אייזיה כנען, סנטלי ג'ונסון.

שלי : אייזיה כנען. אמור לפתוח בתחילת העונה ונקווה שנמצא מישהו שיקנה אותו כשהוא יככב (רצוי מישהו שלא קורא את האתר).

אוטמטית : פטריק פטרסון. עוד שחקן עם 0 סקס אפיל. מאמין שיצדיק את הבחירה לכל הפחות.

שימו לב : ברנדון ג'נינגס הוא סטאש נחמד בסיבוב 10.

בכלליות : אוון טרנר אחלה בחירה בעשר שתורם בלא מעט קטגוריות. גם קרופורד שכל שנה מתדרדר לאיזור הזה, אבל עדיין אותו סקורר שהיה.

 

סיבוב אחד עשר

הבחירות: צ'אנינג פריי, עומר אשיק, ג'ורדן היל, לנגסטון גאלאווי, פטריק בברלי, אנדרה איגודלה, בן מקלמור, קודי זלר, קורי ברואר, טי ג'י וורן, פול פירס, טוני אלן, מרקו בלינלי, ג'רלד גרין, נמניה בייליצה, פרנק קמינסקי

שלי : עומר אשיק. עדיין צריך סנטרים והוא שמיש.

אוטומטית : טוני אלן. מדורג גבוה ביאהו בגלל החטיפות, לא תורם כמעט משום דבר אחר.

שימו לב: כל מי שבוחר את גרין אומר שזו גניבה. צודק?

בכלליות : זקנים וילדים. איגודלה הMVP של הפיינלס אבל אין לו יותר מדי ערך בפאנטזי. בייליצה יכולה להתברר כגניבה באיזורים האלו.

 

סיבוב שנים עשר

הבחירות: ג'רלד הנדרסון, ווילי קאולי סטיין, ברנדון באס, ג'ופרי לאוורן, קוסטה קופוס, מירזה טלטוביץ', קריסטאפאס פורזינגיס, קלינט קאפלה, טיאגו ספליטר, טיילר זלר, רנדי פוי, סי ג'י מיילס, ג'וש מקרוברטס, ניק סטאוסקאס, יאן מיהנמי, ננה הילאריו.

שלי : יאן מהינמי. הוא אמור לפתוח באינדיאנה ונקווה ששווה 2 חסימות וכמה ריבאונדים.

אוטומטית : קוסטה קופוס. למישהו יש מושג מה יקרה בסקרמנטו?

שימו לב : ג'רלד הנדרסון פצוע ומקומו ברוטציה של פורטלנד לא ברור. כנראה לא שווה בחירה.

בכלליות : תנו להימורים להתחיל.

 

סיבוב אחרון

הבחירות: פטי מילס, דרק וויליאמס, טריסטאן תומפסון, ניקולה פקוביץ', כריס האמפריס, ג'אסטיס ווינסלו, לאנס סטיבנסון, גרייביס ואסקז, ג'ריאן גראנט, דיון וייטרס, מאט בארנס, דייויד ווסט, מריסי ספייטס, מריו הזוניה, דאג מקדרמוט, טים הארדאווי ג'וניור

שלי : דרק וויליאמס. אוהב אותו מאוד ב13. פיל ג'קסון משקיע בו ובינתיים נראה טוב במשחקי אימון.

אוטומטית : דייויד ווסט. לא ברור מה יהיה גודל התפקיד של בספרס.

שימו לב : דאג מקדרמוט יכול להיות אחלה גניבה.

בכלליות : טריסטאן תומפסון פה, יש לו קבוצה?