בזמן שישנתם הוא טור יומי שמתמקד ב3 אירועים מהלילה האחרון בNBA.

 

רק 3 משחקים הלילה, מקלים עלי את הבחירה (פילדלפיה לא נספר).

 

מיאמי היט (13 – 9) 100 – ממפיס גריזליס (13 – 12) 97

מהלך המשחק מספר הכל. ממפיס בשליטה מוחלטת ועם ההובלה מסוף הרבע הראשון עד 21 שניות לסיום. דויין וייד (בתמונה למעלה) לוקח את ההובלה ואת הנצחון וממפיס תחזור הביתה מאוכזבת.

מיאמי - ממפיס מהלך משחק

המשחק נפתח בסרטון הוקרה למריו צ'אלמרס על שנותיו בהיט. יחסית לתקופת הזמן שניסו להפטר ממנו, זו בהחלט מחווה נחמדה. 

https://www.youtube.com/watch?v=a5ruHt3NI04#t=10

ממפיס השתלטה על המשחק ברבע הראשון ופתחה פער 10. בוש והחמישיה השניה של מיאמי חזרו לשיוויון, לפני שממפיס ברחה פעם נוספת. היתרון הגיע כבר ל16 אחרי השלשה הזו של קונלי:

מיאמי מתעוררת ורצה 10-0 כדי להוריד את היתרון של הדובים ל6 בלבד ו7 בסוף הרבע. דויין וייד קולע 4 נקודות (כולל ה2 האלה):

והיתרון  עומד על 3 בלבד לממפיס.מריו צ'אלמרס זוכר מה לימדו אותו בהיט ומגדיל את היתרון שוב ל10. ממפיס נראית כמי ששולטת במשחק ומובילה 97-89, קצת פחות מ3 דקות לסיום. אלא שכאן ההתקפה של ממפיס נתקעת עם ג'אמפרים ולא מצליחה ליצר נקודות. בצד השני ג'רלד גרין נשלח לקו ל3 זריקות ומצמצם את היתרון ל3 בלבד. דווין וייד נכנס לפעולה, חודר לסל ומוריד את היתרון לנקודה. ממפיס עדיין לא מצליחה לעשות כלום. ואז מגיע ההתקפה הזו:

וייד רק 7 מ16 במשחק (14 נקודות) אבל לא מפחד לקחת אחריות. לממפיס יש 21 שניות לנצח, אבל בניגוד לעבר הפעם זה לא מצליח. מייק קונלי הולך לפיק אנד רול עם גאסול, אבל יש מעט מדי זמן על השעון, קונלי מנסה למסור לגאסול ומאבד את הכדור. ג'אסטיס ווינסלו משלים את הנצחון מהקו. לקונלי יש עוד הזדמנות להשוות מעבר לחצי, הכדור שלו פוגע בטבעת ויוצא.

 

ממפיס רשאית להיות מאוכזבת. היא הייתה הקבוצה הטובה יותר במיאמי הלילה, והפסידה בגלל 3 דקות רעות בסיום. ג'ף גרין הוביל אותה עם 26 נקודות. מאט בארנס פותח בחמישיה על חשבון ראנדולף ומסיים עם 13 ו13. כריס בוש הוביל את מיאמי עם 22. וייטסייד בלי חסימות.

 

תקציר המשחק באתר הNBA

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16 – 8) 104 – יוטה ג'אז (10 – 12) 98 (הארכה)

משחק נוסף שבו האורחת הגיעה לפער דו ספרתי ולא ידעה לשמור עליו.תראו את גורדון הייוורד עם הגג הזה בפתיחת המשחק. זה יחזור אליו בהארכה…

 

הג'אז כבר הובילו ב16 לפני המחצית, לפני המהלך הזה של ראסל ווסטברוק שצמצם את היתרון ל13:

בחצי יש אוהד שמח שזוכה ב20K$

קווין דוראנט וראסל ווסטברוק קלעו את 20 הנקודות הראשונות של הת'אנדר בחצי השני, ולפני שיוטה הבינה מה קורה, שיוויון 58. סטיבן אדאמס ואנדרה רוברסון מקבלים את הכבוד להעביר את היתרון לת'אנדר שרצה 25-7 בקצת יותר מ5 דקות. יוטה קבוצה עם אופי, ועד סוף הרבע השלישי הם חוזרים ליתרון 5 באדיבות אלק ברקס וגורדון הייוורד.

 

רודני הוד פותח את הרבע הרביעי בשלשה

הג'אז ממש לא פרייארים ולא באו לפנות דרך לת'אנדר. תראו את דרק פייבורס במהלך הבא:

הת'אנדר רודפים כל הרבע הרביעי, עד ש49 שניות לסיום סרג' איבקה מצליח סוף סוף להשוות את התוצאה עם המהלך הזה:

גורדון הייוורד מעלה את יוטה ליתרון 96-94, אבל קווין דוראנט שוב משווה את המשחק אחרי שני אופנסיב של ראסל ווסטברוק. להייוורד יש הזדמנות לנצח אבל הוא מאבד את הכדור ונותן לדוראנט שניה לנסות לנצח. דוראנט בעמדה רעה זורק בסיבוב ופוגע בצד הקדמי של הטבעת. הארכה.

 

בהארכה אוקלהומה סיטי עוצרת את יוטה על 2 נקודות בלבד. ווסטברוק ודוראנט קולעים 6 בשביל הנצחון. גורדון הייוורד מקבל בחזרה את מה שעשה לאנדרה רוברסון בתחילת המשחק

קווין דוראנט מוביל את הת'אנדר עם 31 נקודות.

ראסל ווסטברוק עם 25, 11 ו5 אסיסטים (רק 9 מ25 מהשדה). יוטה מאוד מאוזנת : 23 להוד, 22 להייוורד, 21 לברקס. הם כמעט מבושלים ואולי יכולים להתנחם בקבוצה שהם רואים ממול. עוד קצת חישול, ואולי חזרה של הסטייפל טאוור, והג'אז הצעירים יכולים למצוא את עצמם בעמדה מצויינת לפלייאוף כבר השנה.

 

תקציר המשחק באתר הNBA

 

פיניקס סאנס (11 – 14) 108 – מיניסוטה טימברוולבס (9 – 14) 101

הילדים של מיניסוטה נראים טוב, אבל עדיין לא בשלים. פיניקס וברנדון נייט מנצלים את המשחק הזה בשביל להתאושש. נייט קלע 0 מ12 מהשדה במשחק האחרון נגד פורטלנד, ו0 מ13 לשלוש בשני המשחקים האחרונים, אז נגד הטימברוולבס הוא בא לתקן. 25 נקודות, 9 מ19 מהשדה, ו7 מ14 לשלוש.

פיניקס השתלטה על המשחק ברבע השני, פתחה פערים בשלישי, ודאגה לשמור מרחק נגיעה מטימברוולבס ברביעי. הספסל של מיניסוטה (לאבין 28, רודז 11), עשה קולות של קאמבק, אבל נייט ובלדסו היו שם בזמן הנכון כדי לעצור את זה. משחק שאין הרבה מה לכתוב עליו, אז לפחות נהנה מההיילייט של הלילה:

פיניקס יכולה להתעודד מהתצוגה של אלכס לן (18-7) ולתת לטייסון זמן להחלים. גם ג'ון לואר שיחק מצויין, וכולם מחכים ליום שלישי לראות מה יעלה בגורלו של מרקיף מוריס שלא שיחק גם אתמול. מיניסוטה מתחילה לאבד עניין בעונה. בנוסף נראה שהרוטציה לא עובדת לטובתה. זאק לאבין ממשיך לעלות מהספסל למרות שברור שמקומו בחמישיה. טאונס מקבל רק 18 דקות בפיניקס, ונראה שאחרי הפתיחה הטובה של העונה הוא בירידה.

 

תקציר המשחק באתר הNBA

 

טופ 5 מהלילה: