נו, אז עוד סיבוב. עשו לי לייקים וזה.

1. ברוכים הבאים לדנבר פורטלנד! הסדרה המופלאה, הצמודה, בהשתתפות כמה מהשחקנים היותר חביבים שיש או בקיצור- איזה בעסה שאי אפשר רגע לשים את גולדן סטייט בליגה האדריאטית.

2. אם כבר האלה מגשר הזהב- פעם שעברה כתבתי שקוואי השחקן הכי טוב בעולם. אז מנשמע וזה מיסטר, נעים מאוד, מיי ניים איז קווין דוראנט.

3. הטרייד שיכול ליצור את שתי הקבוצות בהיסטוריה- דוראנט על קוואי. יפה? ידעתי.

4. אגב שחקנים ממש טובים (אזהרת הייטר לכל הרגישים) הלילה כיכבו רודני הוד וג'ורג' היל. יש מצב שהסגל של קליבלנד אשתקד לא היה ממש גרוע כמו שסיפרו לנו, ולברון לא באמת היה חייב לעשות הכל לבד ? שלא תבינו, זה מאוד יפה שהמלך עושה חיקויים של מנחם בגין עם "איני יכול עוד" ו"היו לגולדן סטייט מכונות יריה?!" , אבל נו. אפשר גם מדי פעם בלי פאסיב אגרסיב צומי צומי.

5. תקשיבו לראיון של זאק לואו עם קירק גולדסברי, ואם בכלל אתם בעניין- תזמינו את הספר של האחרון. למי שלא יודע שמע מכיר משום מה- האיש שהמציא , סוג של, את השוט-צ'ארט, ולטעמי השפיע לא פחות מאשר דריל מורי ושאר אנשי המאניבול על התפתחות הכדורסל המודרני. רק מעמדת הפרשן- עיתונאי. כי זה נחמד להראות ולדבר ששלוש נקודות כפול ארבעים אחוז בקצב מסומפל ל36 דקות מצד שמאל של הימין ביום חול מול קבוצות שאין להם מגן סנטר אירופאי, אבל לפעמים שחקנים מאמנים ושאר התודעה הציבורית מבינים יותר ש- הירוק? זה טוב. תזרוק הרבה משם. סע" והפעם גולדסברי הולך הפוך, בכיוון שנקרא לו אנטי-הארדני. החזרת הכוח לגבוהים, הפוסט אפ וכו. רעיונות מעניינים יש לאיש, תקשיבו קצת.

6. גליל עליון שלנו עלתה ליתרון בסדרת חצי גמר הלאומית. אז גם שם ייתכן ובסוף מכבי חיפה תעשה לכולם סטיב קר, אבל גוני יזרעאלי, האיש והזריקה הכי מכוערת ביקום, עדיין מוסר עשרה אסיסטים מתוך שינה. גליל עולה!!! ליבי בכפר בלום ואנוכי בסוף גבעתיים.

7. יש אחלה פלייאוף. ועזבו רגע הייטר מה הייטר- אני אישית נהנה בלי הדרמות של מלך. יש כוכבים לא פחות טובים ממנו (קוואי דוראנט יאניס סטף אמביד דיים) בטח בגילו , והרענון נחמד. הייטר? אז תקראו לי הייטר. אני אנ-הייטר של גוני יזרעאלי, מה תעשו לי?