עדכונים ומתארגנים
באדי הילד ואטלנטה הסכימו על דחיית הדדליין להארכת חוזה
מארק וויליאמס נשאר בפניקס 38 מיליון ל-3 שנים
הת'אנדר מעבירים בטרייד את אייזיאה ג'ו לדטרויט בתמורה ל-2 בחירות סיבוב שני.
ג'יילן דורן לפי דיווחים לא מרוצה מהצעות החוזה שמקבל מדטרויט ומעוניין בסיין אנד טרייד. מדטרויט מבהירים שאין שום כוונה להעביר אותו. (ואולי שהסוכן שלו יסביר לו שהוא רסטריקטד…)
קואה פיט שנבחר 30 והגיע לפניקס: "אני לא חושב שכדורסל זו המטרה שלי. הפצת הבשורה זו המטרה שלי."
על פי מארק סטיין דטרויט פנו לבוסטון בנוגע לג'יילן בראון
גם שארלוט מעוניינת בבראון
על פי שאמס הסלטיקס מבקשים לפחות 4 בחירות סיבוב ראשון על בראון
הנטס מעוניינים לצרף את מיטצ'ל רובינסון
ג'ייסון טייטום מבלה בפריז עם דריימונד גרין
שארלוט מתכוונת להשאיר את נאז ריד למרות שכבר קיבלו הצעות טרייד
דנבר מתכוונת להציע לפייטון ווטסון 30 מיליון לעונה במטרה להשאיר אותו
פודקאסט מהיום פרק הדראפט!
לפוסט זה מצורפות: 7 שאלות לאופסיזן