פיניקס ניצחה הלילה את סן אנטוניו ניצחון משכנע, בתצוגת כדורסל הטובה ביותר שלהם העונה עד כה.

דיאנדרה אייטון עלה ראשון על טבלת הקלעים עם קליעת הוק שוט, וזו הייתה רק ההתחלה עבור הסאנס.
5 דקות לתוך המשחק, טי.ג'יי וורן קלע שלשה שהעלתה את הסאנס ליתרון 11 ואילץ את הספרס לקחת פסק זמן. עד סוף הרבע פיניקס כבר הובילו ב-15, כשהם מראים דומיננטיות בשני צידי המגרש.

הספרס מצידם לא התכוונו לוותר כל כך מהר, וברבע השני חזרו למשחק, כאשר הם יורדים להפסקה בפיגור 4 בלבד. לפיניקס בשלב זה כבר היו שלושה שחקנים בדאבל פיגרס (וורן, איזיאה כנען וג'וש ג'קסון), והם ידעו שהמאמץ לנצח את הספרס יימשך לכל אורך 48 דקות המשחק.

את המאמץ והאנרגיה הזו הם השקיעו וקיבלו ברבע השלישי. ג'אמאל קרופורד היה ענק עבור פיניקס כשעלה מהספסל וקלע 10 נקודות ברבע, והוביל את הסאנס ליתרון 17.
הסאנס שכבר הובילו העונה ביתרון דומה מול בוסטון בשלב זה של המשחק והפסידו, לא התכוונו לוותר.  למעשה, ההפסד הקודם מול בוסטון שימש עבורם מוטיבציה גבוהה, לדברי דווין בוקר.
המוטיבציה הגבוהה של הסאנס תורגמה להגדלת ההובלה ברבע הרביעי ל24 (ההובלה הגדולה ביותר שלהם במשחק).

עם אחוזי קליעה מרשימים, חדירות אגרסיביות לסל, בלוקים, וחטיפות, הסאנס ניטרלו לחלוטין את הספרס וסגרו את המשחק בנצחון 116-96.

טוני באקטס הוביל את קלעי הסאנס עם 27 נקודות, דיאנדרה אייטון קבע את הדאבל-דאבל התשיעי שלו העונה עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, ובכך השווה לבן סימונס כרוקי היחיד שקובע 9 דאבל-דאבל מתוך 14 משחקים מאז שאקיל אוניל ב 1992. גם בהגנה היה אייטון מצוין כשהוא מנטרל כמעט לחלוטין את למרקוס אולדרידג' (6 נק' ב-3-12 מהשדה)
דווין בוקר קבע שיא קריירה עם 12 אסיסטים.