רק התחילה העונה וכבר נפגשות שתי הקבוצות שברוב אתרי ההימורים הוגדרו כמובילות המזרח, בוסטון עם משחק קבוצתי בהובלת קיירי וטייטום פגשה את המלך החדש בצפון, קוואי לנארד.
אחרי התחלה לא רעה במשחק הראשון וניצחונות מרשימים לשתי הקבוצות, המשחק הזה הבטיח רבות וקיים עם אין ספור העברות יתרון וסיום חזק בו טורונטו הצליחה להשאיר את הניצחון בבית.

קוואי עם 31 ו-10 והגנה שהביאה לקריאות אם וי פי מהקהל הקנדי, איבקה במשחק אגרסיבי הזכיר את הפוטנציאל עם 21. מהצד השני הורפורד פלירטט עם טריפל דאבל עם 14 10 ו-9 אסיסטים, קיירי הוריד חלודה וסיים עם 19 באחוזים טובים.

בוסטון פתחו חזק והצליחו לשמור על יתרון מינימלי לאורך כל המחצית הראשונה, טייטום המשיך את המומנטום וקיירי חזר לקלוע מכל מקום וכל מצב. טורונטו עם דקות טובות ורק הפרש 4 לבוסטון במחצית.

אחרי מחצית ראשונה בהובלת בוסטון, רבע שלישי חזק של הקבוצה הביתית ואין סוף העברות יתרון נגמרו ביתרון של טורונטו בכניסה לרבע רביעי.

רבע רביעי נפתח חזק עם דקות טובות של שתי הקבוצות, הייוורד הראה ניצוצות ועם הגנה טובה וכמה מהלכים חזקים בהתקפה הזכיר את עצמו לראשונה מאז הפציעה. בוסטון שלטו בריבאונד אבל היו חסרי ריכוז, קיירי וטייטום נעלמו לדקות ארוכות וג'יילן בראון עם אחוזים נמוכים מכל טווח ברבע.

טורונטו ניצלה דקות מבולבלות של בוסטון כדי לתפוס יתרון שש עם עזרה של ואן וליט ואנונובי מהספסל ודקות חזקות של קוואי ואיבקה.

2 דקות לסיום טורונטו השתלטה על המשחק, ריצת 12-2 הגנה חזקה וסלים של לאורי וקוואי השאירו את הניצחון בקנדה ואת הראפטורס בפסגת ההר במזרח. ניצחון ענק על הסלטיקס החזקים והצהרת כוונות ראשונה לעונה.

אחרי כל משחק טוב של טורונטו השנה נדמה שהשאלה שתמשיך לרחף זה האם יצליחו לעשות לעשות מעשה פול ג'ורג' ואוקלהומה סיטי או שקוואי שם לשנה ודי. כרגע טורונטו עשו עוד צעד בקמפיין להשאיר את קוואי בצד ההוא של הגבול, נדמה שהקבוצה מתחברת ולומדת להכיר את הכוכב המחונן שנחת שם בקיץ. מי יודע, אולי העיר והמדינה יצליחו לכבוש את זה שאינו יודע לצחוק, עם קבוצה כזאת יש סיכוי לא רע שנראה את הגמר מגיע לקנדה בקרוב.