במשחק חלש ומבולבל דנבר מצליחה לנצח את ניו אורלינס בבית בזכות הגנה טובה בדקות הסיום. מי היה מאמין שנה שעברה שנדבר על ההגנה של הנאגטס ככזאת שמביאה נצחונות, משחקים מהסוג הזה הם אלו שהפרידו בין החבורה מדנבר לפלייאוף שנה שעברה.

הפליקנס מראים כמה קשה יהיה להם בלי דייוויס על המגרש, המועמד ל-MVP היה בחוץ וניו אורלינס התקשתה לתפוס מומנטום ולנצל יום חלש של דנבר.

המשחק התחיל צמוד. ברבע הראשון דנבר התחילה מבולבל ופיספסה מספר זריקות פנויות. מירוטיץ' תרם מספר סלים, ומולו שתי שלשות של יוקיץ' סוגרות את הרבע המפוזר בהפרש 4 לפליקנס.

ברבע השני דנבר מעלה הילוך בהובלת יוקיץ' ומארי ובורחת להפרש דו ספרתי. 38 נקודות מול 21 של הפליקנס ברבע היחידי במשחק שבו דנבר קלעה יותר מניו אורלינס. למחצית אנחנו יוצאים בהפרש 13, 58-45 לדנבר.

המחצית השנייה שקולה יותר, כאשר ניו אורלינס מצמצמת פערים ומובילה אותנו לסיום משחק צמוד במיוחד. ראנדל והולידיי מצליחים להביא את ניו אורלינס למרחק שתי נקודות בלבד, אך משם הגנה מצוינת, אסיסטים מצויינים של יוקיץ' ושתי חטיפות ברגעי האמת מצד גארי האריס הובילו לניצחון של דנבר.

את דנבר הוביל ג'מאל מארי עם 23 נקודות ויוקיץ' בערב קליעה בינוני רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל עם 12 נק', 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

לניו אורלינס מירוטיץ' תרם 17 נק' ו-10 ריבאונדים, ג'רו הולידיי מפלרטט עם טריפל דאבל ב-18 נק', 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, וראנדל חם מהספסל עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים.